27 Temmuz 2012 Cuma

, ,

Yatak odası

Sabahları nasıl uyanıyorsunuz? Yorgun, enerjik?
Aslında bir önceki gece erken de yattınız, iyi de bir uyku çektiniz ama hala üzerinizde bir ağırlık, yorgunluk hissi var..acaba bunun sorumlusu yatak odanızın dekorasyonu olmasın?

Zevkler ve renkler tartışılmaz muhakkak ancak ben yatak odasında her zaman açık rengi tercih edenlerdenim. Özellikle mavi, beyaz, pastel yeşil, pudra gibi renkler beni rahatlatıyor, kendimi daha zinde hissetmemi sağlıyor.

Evi satın alırken evin konumu dışında, yatak odasının genişliği, özellikle bir balkona ve bir ebeveyn banyosuna açılıyor olması bu evi almamızda önemli etkenlerden biriydi.
Birazdan da göreceğiniz gibi, yatak odasında yaptığımız en radikal değişiklik odaya bir gardrop yaptırmak oldu. Bir de atıl durumdaki balkonu giyinme odası haline getirdik. Aslında çok geniş bir alan olmadığından giyinme odası yerine "büyük gardrop" demek daha mantıklı geliyor bana:) 

Yine her zamanki gibi yatak odasının öncelikle eski halini paylaşmak istiyorum. Sonra da odayı ne hale getirdiğimizi göreceksiniz.

Önce eski hali:
Yeni halinde mobilyaların, duvarların, tekstillerin rengi ve kapılar değişti.
Bu da yeni hali:
Odanın konumu sebebiyle, biz de eşyalarımızı eski hali gibi konuşlandırdık.
Yatağın üzerine tablo, ayna vs. asıp asmamaya bir türlü karar veremedim. Çok beğenmediğim birşey olmadığı müddetçe asmayı da düşünmüyorum.
Halıyı -daha doğrusu kilimi- özellikle boğmaması için mavi olsun istemedim. Hem şifonyer üzerindeki aynayla da bütünlük sağladı bu kilim..
Perde fonunda görülen "toile de jouy" desenini çok seviyorum. Bu kumaştan biraz fazla aldım, yatağımın üzerine değişik ebatta yastıklar diktirebilmek için..Yedekte beyaz bir yatak örtüm de var, yastıkların o örtüyle yakışacağından eminim.

Bu da diğer açıdan görünüş..
Evin eski halinden farklı olan şeylere gelince..
Yatağın karşısındaki boş duvara boydan boya bir gardrop yaptırdık, giyinme odası ile birlikte bu sayede "yazlık/kışlık kaldırma sendromumuz" da ortadan kalktı :)
Yatak odamızda 2 kapı var, biri ebeveyn banyosuna açılıyor, diğeri ise atıl durumdaki bir balkona..
Balkon bu haldeydi
Biz burayı depolama alanı olarak kullanmak istedik, zira Antalya'da yazın balkon keyfi yaptığımız pek söylenemez, çünkü 50 derece sıcakta balkonda oturmak pek mümkün olmuyor :) Aslında önce bu balkonu çamaşır odası yapmayı düşünmüştük ama çamaşır/kurutma makinelerinin gürültüsü aklımıza gelince bu fikirden vazgeçtik. Ve balkon bu hale geldi:
Bu tip dolaplı odaların üst raflarında kullanılmayan yastık, battaniye gibi eşyalarınızı da depolayabilirsiniz.

28 yorum:

  1. duvarın rengine dolapların genişliine o balkonu o hale nasıl getirdiğine hayran kalım doğrusu
    sade ve bir o kadar güzel olmuş
    benimde bir balkonum var adanadayım balkonu kapatamam ama bi kısmına pimapenden çevirmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİR kredi gerekiyor mu ??

      Merhaba,
       
      Benim adım Bay Fred. Ben özel ve kredi vermek özel borç veren duyuyorum
      kurumsal bireyler. Eğer aşağı getirilmiştir
      Pek çok banka? Eğer sizin yanınızdaki kurmak için finansman ihtiyacınız var mı
      iş? sizin genişletilmesi için finansman ihtiyacınız var mı
      iş? Ya da kişisel bir kredi gerekiyor? benim kredi
      arasında değişir. Kişisel iş kredisi. benim ilgi
      çok hesaplı oranıdır. % 3 ve 50,000.00 € € 500,000,000,000.00 € maksimum azından bizim kredi işlemi çok hızlı
      de. Ben tüm finansal yapmaya çok istekli değilim
      geçmişte bir şey sıkıntılar. Eğer gerçekten hazır olup olmadığını
      Mali sorunlar çözüldü olsun, sonra hiçbir arama
      ayrıca bir kredi bugün e-posta yoluyla başvuru:
      (Fredlarryloanfirm@gmail.com). Ben yaparken sabırsızlanıyoruz
      Sizinle iş.

      Bay Fred larry
      CEO.

      Sil
    2. BİR kredi gerekiyor mu ??

      Merhaba,
       
      Benim adım Bay Fred. Ben özel ve kredi vermek özel borç veren duyuyorum
      kurumsal bireyler. Eğer aşağı getirilmiştir
      Pek çok banka? Eğer sizin yanınızdaki kurmak için finansman ihtiyacınız var mı
      iş? sizin genişletilmesi için finansman ihtiyacınız var mı
      iş? Ya da kişisel bir kredi gerekiyor? benim kredi
      arasında değişir. Kişisel iş kredisi. benim ilgi
      çok hesaplı oranıdır. % 3 ve 50,000.00 € € 500,000,000,000.00 € maksimum azından bizim kredi işlemi çok hızlı
      de. Ben tüm finansal yapmaya çok istekli değilim
      geçmişte bir şey sıkıntılar. Eğer gerçekten hazır olup olmadığını
      Mali sorunlar çözüldü olsun, sonra hiçbir arama
      ayrıca bir kredi bugün e-posta yoluyla başvuru:
      (Fredlarryloanfirm@gmail.com). Ben yaparken sabırsızlanıyoruz
      Sizinle iş.

      Bay Fred larry
      CEO.

      Sil
    3. BİR kredi gerekiyor mu ??

      Merhaba,
       
      Benim adım Bay Fred. Ben özel ve kredi vermek özel borç veren duyuyorum
      kurumsal bireyler. Eğer aşağı getirilmiştir
      Pek çok banka? Eğer sizin yanınızdaki kurmak için finansman ihtiyacınız var mı
      iş? sizin genişletilmesi için finansman ihtiyacınız var mı
      iş? Ya da kişisel bir kredi gerekiyor? benim kredi
      arasında değişir. Kişisel iş kredisi. benim ilgi
      çok hesaplı oranıdır. % 3 ve 50,000.00 € € 500,000,000,000.00 € maksimum azından bizim kredi işlemi çok hızlı
      de. Ben tüm finansal yapmaya çok istekli değilim
      geçmişte bir şey sıkıntılar. Eğer gerçekten hazır olup olmadığını
      Mali sorunlar çözüldü olsun, sonra hiçbir arama
      ayrıca bir kredi bugün e-posta yoluyla başvuru:
      (Fredlarryloanfirm@gmail.com). Ben yaparken sabırsızlanıyoruz
      Sizinle iş.

      Bay Fred larry
      CEO.

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim!
    Eğer fazladan balkonun varsa tavsiye ederim, evdeki tüm yayıntıyı topluyor!;)

    YanıtlaSil
  3. yatak odama dolap yaptırmaya karar verdim
    ne enteresandır ki
    taşınmaya 15 gün falan kala bu fikir değişimlerinden ben bile sıkıldım Allah eşime yardım etsin

    yardımına ihtiyacım var
    yaptıracağım duvar 2.60 mt genişlik 55 cm falan boyda kararsızım

    yatak odam pek geniş değil
    1.60 yatak alsam bu da alınmadı daha :(
    sonra bu dolabı koysam kapakları mecburen sürgülü olacak geçmek için anca mesafe kalıyor

    boyu boydan boya mı olmalı
    beyaz renk istiyorum
    boydan boya olsa oda zaten küçük beni boğmaz mı
    şu an ki dolabım boydan boya değil
    hoşuma böyle gidiyor
    ama evde depolama alanına ihtiyacım olcak bu yüzden boydan mı olsa yada ben depolama yaptıklarımdn mı vazgeçsem

    ben böyle kararsızlığımla boğuşurken senden asıl dolap modelini isteyeceğim
    tek resimde belki zor olur ama kullanım açısından nelere dikkat etmem lazım yazarsan sevinirim canım
    senin ki oldukça kullanışlıya benziyor

    YanıtlaSil
  4. merhaba,

    bugünkü yazımı okudun mu?öyle fazladan bir tuvaletin varsa belki yatak odasına dolap yaptırmana gerek kalmaz..

    smyrnetalyaa@gmail.com adresine -eğer mümkünse- odanın fotoğrafını gönderebilir misin..

    55 cm boy dediğin dolabın yüksekliği yanlış anlamıyorsam, değil mi?

    evet beyaz kesinlikle daha ferah gösterir odayı..hatta mümkünse dolap kapaklarına ayna taktırabilirsin, o zaman oda daha geniş gözükür;)

    dolap modelini de düşüneyim, hatta benimkinin çizimi olması lazım, onu da senin için bulurum..ama en önemlisi, sen dolapta neler depolayacaksın -yorgani,battaniye,giysi,çarşaf,v.s.- onu düşün, bana söyle ona göre bir plan yapalım sana..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Yatak odanız çok güzel olmuş!Toile de jouy kumaşı nerden satın aldığınızı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  6. Monica selam,

    Bu haliyle bile beğenmene çok sevindim! Zira bu odada yapılacak değişiklikler çok..başta yatak olmak üzere yapılacak epey bir işi var..

    Toile de Jouy'ye gelince,aslında hikayesi biraz komik...Persan gibi oldukça uçuk fiyatlara kumaş satan perdecilerde istediğimi bulamayınca, annemin ısrarıyla Antalya'da ev ve bilhassa çeyiz ürünleri satan Gencerler adında yerel bir mağazada buldum..iyi ki ısrar etmiş annem "bir de oraya bakalım" diye :D Hatta ben fazladan kumaş alıp, bir de anneme yatak üstü için dekoratif yastıklar yaptırdım..
    Daha uygun fiyatlar için mutlaka küçük esnaf perdecilere bakmanızı tavsiye ederim..bu tip kumaşları "ithal kumaş" olarak satıyorlar, bilginize;)

    YanıtlaSil
  7. ayşecim bayıldım odana hele o dolaplardaki düzen benım en fazla 2 gün sürüyor
    2 gün sonra alt üst dolap sağolsun eşim cok duzenlıdırde:)
    anlıcan hafta sonum dolap duzeltmekle gecıyor.
    tek kelımeyle muhteşem olmuş renkler ve mobılya uyumu cok hoşuma gıttı

    YanıtlaSil
  8. Fatma selam,
    Çok teşekkür ederim:) Ben bir düzen hastasıyım ne yazık ki, dağınık ve kalabalık evler beni çok yoruyor, kendimi mutsuz hissediyorum:/
    Aslında yatağım falan çok eski, aklımda başka bir yatak almak var ama şimdilik bekletiyorum, biraz daha eskisin:)
    Bu hafta perdelik kumaşlardan yastıklar dikmeye başladık annemle, yatağa da düz beyaz bir örtü serdim, sanırım yatıklar da bitince daha güzel bir görüntü olacak:) sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel blogunuz var. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. yatak odası takımları merhaba,
    çok teşekkür ederim, emeğimin karşılığını böyle güzel yorumlarla almak beni ziyadesiyle mutlu ediyor:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. balkon dar olduğundan tam bu iş için ideal olmuş, benim açık renk sevmeme huyumdan dolayı odamız daha karanlık perdelerim bile kahverengi ama çok güzel uyku getiriyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de herşeyde çok açık renk sevmem ama yatak odasında kesinlikle mavi/beyaz ve lacivert olmalı :)

      Sil
  12. çok güzel olmuş birşeyi merak ettim balkonu camla mı pimapen ile mi kapattınız dolapların arkasını yasladığı yer nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elvan merhaba,
      Evi aldığımızda pimapenle kapalıydı balkon.

      Sil
    2. BİR kredi gerekiyor mu ??

      Merhaba,
       
      Benim adım Bay Fred. Ben özel ve kredi vermek özel borç veren duyuyorum
      kurumsal bireyler. Eğer aşağı getirilmiştir
      Pek çok banka? Eğer sizin yanınızdaki kurmak için finansman ihtiyacınız var mı
      iş? sizin genişletilmesi için finansman ihtiyacınız var mı
      iş? Ya da kişisel bir kredi gerekiyor? benim kredi
      arasında değişir. Kişisel iş kredisi. benim ilgi
      çok hesaplı oranıdır. % 3 ve 50,000.00 € € 500,000,000,000.00 € maksimum azından bizim kredi işlemi çok hızlı
      de. Ben tüm finansal yapmaya çok istekli değilim
      geçmişte bir şey sıkıntılar. Eğer gerçekten hazır olup olmadığını
      Mali sorunlar çözüldü olsun, sonra hiçbir arama
      ayrıca bir kredi bugün e-posta yoluyla başvuru:
      (Fredlarryloanfirm@gmail.com). Ben yaparken sabırsızlanıyoruz
      Sizinle iş.

      Bay Fred larry
      CEO.

      Sil
  13. Şerefe! Şerefe! Sevgili arkadaşlar yaşasın, bir kredi ihtiyacınız veya bir yol arıyoruz almak için, ya da belki çünkü kötü kredi durumu bir banka tarafından reddedilen yapmak, ve verdikleri reddediyorum, ve şimdi tüm umut kayıp olduğunu düşünüyorum Hayır, benim sevgili tüm umutlar kaybolmuş değildir. Tüm endişeleri ve kaygıları bir yer çözümler geliyor. İşte ana planlayıcısı SHARON BERGER KREDİ FİRMA olduğunu. Hepimiz ya da kişiler, şirketler veya firmalar için% 2 faiz oranı bizim kredi sunuyoruz. Bizim görevimiz sizin durumunuza dışarı size yardımcı, kolay ve güvenilir kredi için (sharonbergers@gmail.com) bize bugün başvurun ve anksiyete ve anksiyete son koyabilirsiniz

    E-posta: sharonbergers@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. BİR İŞ ADAMI / KADIN, BİR ÖRGÜT BİR İŞÇİ, serbest meslek? Eğer öyleyse, bize bugün, stres olmadan bir iş için kişisel kredi gerektirir, biz% 5 düşük faiz oranıyla kredi sunuyoruz, başlatmak ve müşterilerimizin bir yüz, memnuniyeti gülümseme, mutluluk yıl sona erebilir bizim gücümüzdür. Eğer ilgileniyorsanız, aşağıda bir kredi başvuru formu doldurun:
    Borçlu Bilgi:

    Ad Soyad: _______________
    Ülke: __________________
    Cinsiyet: ______________________
    Yaş: ______________________
    Kredi Miktarı Gerekli: _______
    Kredi süresi: ____________
    Kredinin amacı: _____________
    Cep telefonu numarası: ________

    Daha fazla bilgi e-posta yoluyla bize şimdi lütfen, lydiaclintonloanfirm@gmail.com, bu onu özledim yapılan sizin için bir fırsat vardır.

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Beyefendi / Hanımefendi,
      Şu anda% 3 gibi düşük bir faiz oranıyla siz değerli müşterilerimize Noel kredi veriyoruz. oxford_loanfinances@hotmail.com : bizim e-posta yoluyla şimdi uygula

    YanıtlaSil
  16. Iyi günler !!!

    Eğer mali yardıma ihtiyacınız mı? Kredilerin her türlü için hemen başvurun
    ve acilen para almak!

    $ 5,000.00 dolar $ 5,000,000.00 değişen * Randevular kredi miktarı
    * Faiz oranı 3% olan
    * Geri ödeme 1 ile 20 yıl arasında seçim.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Şartlar ve kredi esneklik şartları. Tüm bu planlar ve daha e-posta
    yoluyla şimdi lütfen bize ulaşın: creditsolutioncompany@gmail.com

    içtenlikle
    yönetim

    YanıtlaSil
  17. Murray kredi finansmanı, işletme kredileri, tarım kredileri, kişisel krediler, konut kredileri, konut kredileri, markshot kredileri, sanayi kredileri, Çiftlik Çiftlik Kredileri vb. Gibi 3.000.00 $ 'dan $ 150.000.000.00 ($) USD, (£) GBP , (€) Euro veya Singapur Doları ($) Şimdi zorunluluk olmadan FREE quote alın! 54 aya kadar geri ödemeler. Krediyi% 2 oranında veriyoruz. Teminat yok, Para hesabın onaylanmasından 24 saat sonra ödenir. Bir KREDİ edinmek istiyorsanız, isteğinizi e-posta yoluyla bize göndermekten çekinmeyin: murrayloanfinance@gmail.com
    Murrayloanfinance@yahoo.com

    YanıtlaSil
  18. Krediler!! Krediler!!
    Eğer bir kredi için arıyorsunuz? Herhangi bir nedenden dolayı paraya ihtiyacın var? Borç bulunmaktadır ve temizlemek için bir kredi ihtiyacı? Biz burada onları çözmek için olduğu gibi daha fazla mali sorunları hakkında merak. Herkes sadece % 2 için kredileri teklif, krediler için her ikisi de istihdam ve işsiz, hizmetlerimizi çok hızlı ve güvenilir sunulmaktadır. İlgilenen varsa lütfen bize ulaşın Finance.4all@aol.com ve bugün senin kredi almak.
    Sağ ol,
    John Dyke
    Finance4all.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, Ben Bay Jonathan Albert Mak, hayat zamanlı fırsat kredileri veren özel kredi borçlusuyum. Borçlarınızı temizlemek için acil bir krediye, işiniz için bir Sermaye Kredisine ihtiyacınız var, Bankalar ve Diğer Finansal Kurumlar tarafından reddedildi, Bir Konsolide Kredi veya İpotek, Öğrenci Kredisi, Araba Kredisi, Sözleşme Kredisine mi ihtiyacınız var? Artık ara, çünkü tüm maddi sıkıntılarınızı geçmişin bir parçası haline getirmek için buradayız. Mali yardıma muhtaç kişilere, krediniz yetersiz olan veya faturalarını ödemek için paraya ihtiyacı olan kişilere borç veriyoruz. Düşük Düzeyde% 2 oranında faiz uyguluyoruz. Bu aracı, güvenilir ve fayda sağlayıcı yardımlar yaptığımızı size bildirmek için kullanacağım ve Size kredi vereceğiz. Teşekkür ederim, lütfen bugün bize ulaşın: jonathanalbertmak@gmail.com
    Jonathanalbert88@outlook.com

    YanıtlaSil

  20. Merhaba, Ben Bay Jonathan Albert Mak, hayat zamanlı fırsat kredileri veren özel kredi borçlusuyum. Borçlarınızı temizlemek için acil bir krediye, işiniz için bir Sermaye Kredisine ihtiyacınız var, Bankalar ve Diğer Finansal Kurumlar tarafından reddedildi, Bir Konsolide Kredi veya İpotek, Öğrenci Kredisi, Araba Kredisi, Sözleşme Kredisine mi ihtiyacınız var? Artık ara, çünkü tüm maddi sıkıntılarınızı geçmişin bir parçası haline getirmek için buradayız. Mali yardıma muhtaç kişilere, krediniz yetersiz olan veya faturalarını ödemek için paraya ihtiyacı olan kişilere borç veriyoruz. Düşük Düzeyde% 2 oranında faiz uyguluyoruz. Bu aracı, güvenilir ve fayda sağlayıcı yardımlar yaptığımızı size bildirmek için kullanacağım ve Size kredi vereceğiz. Teşekkür ederim, lütfen bugün bize ulaşın: jonathanalbertmak@gmail.com
    Jonathanalbert88@outlook.com

    YanıtlaSil
  21. Good Day Dear Loan Seeker,

    Do you need an urgent financial credit ***? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible ***then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application *** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours.

    If you are interested contact us via: hititseramik.com.tr@consultant.com and fill out the below loan application form.

    Loan application form:
    Full Name:....................
    Country:.....................
    State:..............
    City:..............
    Sex:.........................
    Phone Number:...........
    Loan Amount :...........
    Monthly income:..........
    Occupation:................... ....
    Loan Period:....................... ................
    Purpose of Loan:......................... ...........
    E-mail address:...................... ................
    Have You Applied Before?....................

    We awaits your urgent application form to be filled ok. Email Us: (hititseramik.com.tr@consultant.com)

    With Best Regards.
    Mrs. Pranchment Dura
    Company Name: HITITI SERAMIK GENERAL MUDURLUK
    Emaill Address: hititseramik.com.tr@consultant.com
    Emaill Address:bdsfn.com@gmail.com
    Emaill Address:johnsondav23@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Acele bir kredi isteyen iyi günler mi? Hemen kredi için mcjonesloancompany@yahoo.com ile iletişim kurun.
    Telefon: +17815611941
    Whatsapp: +2349022703318,
    teşekkürler

    YanıtlaSil

Ben kimim?

Ben kimim?
Bu kız İzmir/Paris/Antalya hattını, sıcakkanlı insanları, Amelie Poulain tarzı iyimserliği, seyahati, daha çok seyahati, Fransızca'yı, şansonları, edebiyatı, country mutfakları, antika eşyaları, dekorasyonda beyazla diğer her rengi karıştırmayı, midye, boyoz ve tüm deniz mahsullerini, modayı, dost ortamına hazırlanan keyifli sofraları, estetiği, naneli dondurma başta olmak üzere naneli olan her ürünü, İtalya'yı, bleu/blanc çılgınlığını, toile de jouy'nin büyüsünü, sanatı, yazı, naneli americano tadını, yarenle içilen sakızlı Türk Kahvesi'ni, yeşil çayı sever.

Instagram

Facebook

Iletişim

smyrnetalyaa@gmail.com

Follow by Email