Yastık Hikayeleri

Bizim evde "olmazsa olmaz" grubundadır yastıklar.
Pullu, boncuklu ya da koyu renkler çok tercihim değildir, pastel ya da rengarenk olsun yastıklar..
Kış kendini gösterdiğinde elim krem, bej, kırmızı, yeşil tonlarına takılır yaz başında da kıpır kıpırımdır, ner'de çiçekli, kuşlu, böcekli rengarenk yastıklar, onlara takılırım.

Eğer bir mekanda değişiklik yapmak istiyor ancak kısıtlı bütçeniz sebebiyle sonraya bırakıyorsanız, işe yastıklardan başlayabilirsiniz. Yastıklar bir anda mekanın havasını değiştirir, renk getirir.

Bu aralar gittiğim heryerde gözüm sürekli yastıklara takılıyor. Kare, dikdörtgen, yuvarlak..hiç farketmez. Ama cezbedici renkleri olsun!:-)

Eğer çiçekli ya da desenli kanapeleriniz, koltuklarınız varsa daha sade modellere yönelmekte fayda var.
Ancak benimki gibi düz beyaz (beyaz olması şart değil, bej/krem rengi kanapelerde de her yastık muhteşem durur!) kanapeleriniz varsa, dilediğiniz rengi, deseni kullanabilirsiniz!

Bu sefer önce en sevdiklerimi paylaşmak istiyorum..gerçi hepsi birbirinden güzeli nasıl ayırım yapacağımı bilmiyorummmm







Bunlar da diğerleri




























Yorumlar

  1. tugbaogretmen4 Eylül 2012 13:25

    bayıldım yastıklara...
    hele de çiçekli olanlar harika...

    YanıtlaSil
  2. yastıklardan değişeme başlama fikri geldi salonum için sonrasında sandalyeleri de aynı döşemelikten yapayım dedim hatta fonlarıda
    ama gel gör ki hala aradığım döşemeliği bulamadım
    koltuk takımımın kenarları kahve deri kumaşlar ise koyu krem hatta sarıya yakın gibi değişik bir şey ben yeşil kahve tonlarının yakışacağını düşünmekteyim
    ama değişik fikirlerede açığım sana resim yollıyacağım bakalım bana önerin ne olacak

    YanıtlaSil
  3. kahve ve krem rengine açık renk bir turuncu da yakışabilir..fotoğrafları bekliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?