Baby on board!

Çok ara verdik.
Yaklaşık 1 haftadır acayip bir koşuşturma içerisindeydim, aklıma takılan yeni konularla, sevdiklerimle, sevmediklerimle beraberiz.

Bugünlerde harika haberler alıyorum.
Beni en mutlu edenlerden biri de bebek haberleri..Her ne kadar kendim ikinciyi doğurmaya cesaret edemesem de, yeni bebek haberlerinde mutlu oluyorum.
Bebek umuttur, hayattır, gülümsemedir, emektir..
Emekten bahsetmişken, bir de oda konusu var tabii..Bence en keyifli hazırlıklardan biri de bebeğin odasını hazırlamak..evet yorucudur, ancak size yardımcı olacak birileri varsa, çok keyifli bir hale dönüşebilir.

Bebek bekleyenlere yardımcı olmak açısından, sizlerle birkaç bebek odası fotoğrafı paylaşmak istiyorum. Bebeğinize ayıracağınız odayı belirlediyseniz, bu görseller belki size ilham verebilir..


Eve gelen ikinci misafir ya da ikizler için güzel bir seçenek:-)




Genelde bebek odalarında mavi ya da pembenin dışına çıkamıyoruz ama bence sarı odada harika durmuş, siz ne dersiniz?



Bu odanın renklerini çok sevdim, masal gibi..


Bir kızım olsa, böyle bir odası olsun isterdim!
Ne kadar sıradışı olmuş..harika!



Masal dinlemeyi seven bebeklerin odalarına güzel bir çözüm..





Dallar ve kuşlar..süper yaratıcı!Muhteşem olmuş!










Bu şal benim evimin her köşesinde harika durabilir, bebek odası olması şart değil:p:-))



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?