Haftasonu İçiniz Açılsın Diye:-)

Bu aralar Antalya'nın en güzel zamanları..
Hava soğuk değildir, Temmuz/Ağustos sıcağı da gitmiştir, denizin ılık suyunda keyifle yüzersiniz (her ne kadar Antalyalılar için şu anki su soğuk olsa da, bizim gibi Çeşme/Bodrum/Foça'nın suyunda büyümüş Egeliler için muhteşem bir deniz:-))
Yani sizin anlayacağınız, bu aralar Antalya için deniz zamanı..

Eşim son zamanlarda çok yoğun çalıştığından, perşembe günü işe gitmedi. Program yapmakta hiç zorlanmadık, zira istikamet belliydi: benim sürekli spor yaptığım otelin plajı..

Dün İstanbullu arkadaşlarımdan havanın yağmurlu olduğunu duydum...ve bir kere daha Antalya gibi bir cennette yaşadığıma şükrettim:-) Oralarda yağmur yağarken biz burada güneşlenip, harika denizin tadını çıkarıyorduk:-) Şaka bir yana, aslında ne kadar güzel bir ülkede yaşadığımızın da en güzel kanıtı bu bence; bir yerde sonbahar, bir yerde kış başladı başlayacak, diğer yerde hala yaz yaşanıyor..

Sonbaharın yaşandığı diğer tüm yerlerde, bakan herkesin içi açılsın diye, sizler için çektiğim fotoğrafları paylaşmak istiyorum..

Bitirmeden önce şarkımız faslımız var tabii, şarkımız eşliğinde fotoğraflara göz atabilirsiniz..
Mutlu, huzur dolu, sevdiklerinizle dopdolu bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle..



Plaja ulaşmak için böyle bir tünelden geçiyorsunuz, özellikle Temmuz/Ağustos ayında bu uzun tünelde yürümeyi çok seviyorum:-)
Ve deniz göründü:-)
Bu görmüş olduğunuz güneş (pazarlamacılar gibi oldu:-)) sadece 1 saat içinde bronzlaşmayı bir türlü beceremeyen eşimin suratına bir renk getirdi:-))
Sanırım denizin pırıl pırıl olduğunu söylememe gerek yok:-)
Dalış sporlarıyla ilgilenenler için bir bölüm de oluşturulmuş..
Artık öğrendiniz, Türk kahvesi benim olmazsa olmazım:-)
Ve tabii ki Türk kahveleri bu manzaraya karşı içildi..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?