Ne Varsa Eskilerde Var

Bundan 15-16 sene önceydi, üniversite öğrencisiydim.
Hayatıma 3 insan girdi: birbirinden farklı, hatta neredeyse tamamen zıt karakterlerde diyebileceğim, birbirinden muhteşem 3 kadın..

Zaman içinde bir dünya şey paylaştık, ağladığımız zamanlar da oldu, daha çok güldüğümüz zamanlar da..yeri geldi isyan ettik, yeri geldi rüyalarımızı, hayallerimizi paylaştık..anılar biriktirdik, hala da biriktirmeye devam ediyoruz.

Sonra okul bitti, hayatlar değişti.
Kimimiz evlendi, kimimiz İzmir'den başka yerlere göç etti, kimimiz kariyer peşine düştü..
Hepimiz savrulduk ayrı yerlere..
Şimdi birimiz İzmir'de, birimiz Bodrum'da, birimiz Kıbrıs'ta ve ben Antalya'da...ama bu bizim dostluğumuzu hiç engellemedi, aynı şehirde yaşamasak ta, her görüşmemizde kaldığımız yerden devam ettik, ilişkimiz daha da güçlendi.

Ve 2 gün önce biri İzmir'den Bodrum'a geçmiş, birlikte bana çıkıp geldiler:-)
Kıbrıs'taki dostumuzun eksikliğini hissedip bol bol kulaklarını çınlatsak ta, uzun zamandır geçirdiğim en güzel haftasonuydu, ilaç gibi geldi..
2 gün boyunca bol bol kaynattık, başımıza gelenleri paylaştık, sıkıntılarımızı, tasalarımızı birbirimize anlatıp bir nebze de olsa rahatladık...Eskileri de yad edip bulunduğumuz her ortamı şen kahkahalarla çınlattık :-)) Görünen o ki, en kısa zamanda bir Kıbrıs yolculuğu gözüküyor bize:-)

İçlerinde en ketumu, duygularını söyleyemeyen bendim...ama gerçek olan şu ki, zaman ilerledikçe, nefes aldığımız hergün yeni bir deneyim kazandıkça şunu farkettim: insan sevdiklerine ne kadar değer verdiğini, önemsediğini, sevdiğini o ufacık cümle "seni seviyorum" ile arada tasdik etmeli..fazla geç olmadan..

Sizi çok seviyorum kızlar..iyi ki hayatıma girmişsiniz, iyi ki dostum, kızkardeşim olmuşsunuz..ve şimdi biliyorum ki, fırsat bulup ta sizlerle biraraya geldiğim her an bu hayat daha da güzel..

İyi ki varsınız! ❤❤❤

Yorumlar

  1. Kıbrıs'a gitmek için mutlaka bir plan yapmanızı öneririm :-)
    Hayal etmek, niyet etmenin yarısıdır;
    niyet etmek, planlamanın yarısıdır;
    planlamak, başlamanın yarısıdır...

    diyen bir dostumun önerisine uyarak ben de başlangıçta sadece hoş bir hayal gibi görünen bir gezinin peşine düştüm; sonuçta doyumsuz zamanlar yaşadım. Dostlarınızla nice yıllara...

    YanıtlaSil
  2. Betül Hanım merhaba:-)

    Evet evet, ben de hayal kurulunca gerçekleşeceğine inananlardanım, resmen çağırıyorum, çok sık yapıyorum bunu:-))
    Ben bir ileri noktaya gidip uçak biletlerine bakmaya, program yapmaya başladım bile:-)
    Sizin keyifli zamanlarınıza ayrıca sevindim..çevremde mutlu insanlar görünce, ben daha bir pozitif oluyorum:-)
    Dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim, hepimizin dostlarıyla nice yılları olsun..
    Bayramınızı şimdiden en içten dileklerimle kutlarım..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Harika! Ben de bayramlarımızı kutluyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?