Woody Allen'ın Fakirhanesi:-)

Woody Allen'ın son filmi "Roma'ya Sevgilerle" ne yazık ki Antalya sinemalarında gösterime girmedi. Aslında bu sonuca pek şaşırmadım, çünkü gişe başarısı garanti filmler dışında, diğer filmler burada pek gösterime girmiyor, bu yüzden ben de DVD'sinin çıkmasını bekliyorum.

Geçenlerde yabancı basında bu filmi araştırırken Woody Allen'ın evi -bence evden ziyade, "evlerden" biridir diye tahmin ediyorum:-)- gözüme çarptı, burada sizlerle paylaşmak istedim, zira ben bayıldım! 

Yaş ilerledikçe benim de zevklerim tam anlamıyla yerine oturuyor sanırım..şöyle ki, bu eve ve takip ettiğim dergilere baktığımda genellikle sehpa, yemek masası, yan sehpa, çalışma masası gibi mobilyaların ceviz rengi olanlarına takılıp kalıyorum. Beyaz ya da açık renkler sanki yazlık tipi evlere ya da balkon/bahçelere daha çok yakışıyor gibi, ne dersiniz?:-) Ama kanapeler kesinlikle beyaz olmalı, içim açılıyor bu tip ortamlarda..üstelik ceviz rengi mobilyalar ve el dokuması halılarla harika bir uyum yakalıyorlar..

Evettt, gelelim Woody Amca'nın fakirhanesine..
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?