24 Kasım


İlk öğretmeninizin adını hatırlıyor musunuz? Benim öğretmenimin ismi Kadir Bacanak'tı. Hem korkar, hem de çok severdim kendisini, bende emeği büyüktür.

El işi dersimiz vardı, ben daha o zamanlardan el işi konusunda tam bir felaket olduğum için, yapılan işlere not verme dönemi geldiği zaman, annemin ördüğü küçük bir örtüyü alıp götürdüm. Sonuç? İnanmadı tabii:-) İnanmadığı gibi bir de ceza aldım...iyi ki almışım, onun sayesinde bir daha yalan söylemedim, bahane de bulmadım:-)

İlkokulu bitirdiğim gün kendisiyle birkaç fotoğrafım var, hala saklarım..fotoğraflara bakıyorum da, hepsi de ondan ayrıldığım için mutsuz, suratım asık ve ağlamaklı..

Ortaokuldayken babamı kaybettim, Kadir Bacanak evimize gelmiş, yine yanımdaydı..

Aradan yıllar sonra üniversite öğrencisiyken tesadüfen buldum kendisini, gittim ziyarete..hemen hatırladı ve nasıl heyecanlandı anlatamam..aynı şekilde ben de öyle..:-)

Sonra pekçok öğretmenim oldu. Düşünüyorum da öğretmen konusunda çok şanslıydım, ortaokulda, lisede, üniversitede harika öğretmenlerim oldu, haklarını ödeyemem..

Bugün yine bir 24 Kasım...dileğim o ki, öğretmenlerimiz bu topraklarda hak ettikleri değeri görsün ve en iyi koşullarda yaşasın, daha sağlıklı ve donanımlı nesiller yetiştirebilmek için..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?