Ekose Aşkı

Dün akşam Antalya'da yağmur başladı, bugün de hava yağmurlu..
Ruh halim de bu durumu kaçırmadı, hemen kış moduna girdi:-)

Dün kış bahçelerinden bahsetmiştik, bugün ekose desenli koltuklardan bahsedeceğiz.
Ekose bana direkt kışı hatırlatıyor, tıpkı deri gibi...deri berjer koltuklar da bana kışı hatırlatır. Benim tercihim ekose tek berjerden yana ama eşim de deri bir berjerin hayalini kuruyor, belki kolçaklarından birinde ekose küçük bir diz battaniyesi olabilirmiş, ona izin verdi:-)

Ekose benim toile de jouy'den sonra en sevdiğim desen, üçüncü sırada ise çiçekli kumaşlar var.
Eğer bulunduğunuz ortama biraz sıcaklık katmak istiyorsanız, ekose bir berjer edinin ya da evde hali hazırda bulunan bir koltuğu ekose kumaş ile kaplatın, etkisine inanamayacaksınız!:-)
Benim favorim kırmızı ve yeşil olanlar, ancak hangi rengi olursa olsun ortama bir sıcaklık katacağı garanti;-)

Bir de dekorasyonda nasıl uygulandığına bakalım..
Sevgiler:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?