Günlük Bakım Şart!

Makyajla çok fazla aram olmasa da günlük bakımıma çok dikkat ederim.
Mesela gecenin kaçında eve gelmiş olursam olayım, asla yüzümü yıkayıp nemlendirmeden yatağa girmem, makyajlı uyuduğumu hatırlamam.
Krem sürme, makyaj temizleme konusunda hiç tembel değilimdir, aldığım ürünleri de sonuna kadar kullanırım...gerçekten hiç memnun olmamam lazım ki, o ürünü bir başkasına vereyim ya da çöpe atayım.

Dün bahsetmiştim: bu sektör o kadar geniş, o kadar çok ürün var ki, insan bazen ne alacağını şaşırıyor..ben bir ürün almadan önce mutlaka internette araştırmasını yaparım, hem kendi dilimizde hem de Fransızca yorumlarını mutlaka okurum. İşte bu kadar geniş yelpazede kullandığım ürünlerden size biraz bahsetmek istedim; belki aynı ürünlerden almak isteyen vardır da, çok kullanan bulamamıştır ya da yeterli yoruma rastlayamamıştır.

Benim de günlük bakım ritüellerim var, çok uç birşey olmadıkça aksatmamaya özen gösteririm.
Nedir bunlar?


Yukarıdaki ürünler ilk etabım..
Soldan sağa:
-Nuxe Brightening Program/Mousse Nettoyante Eclaircissante Yüz yıkama köpüğü: Nuxe ürünlerini duydunuz mu bilmiyorum ama Fransa'da çok rağbet gören ve çok sevilen bir ürün, çünkü ürünün neredeyse tamamı (%98) doğal. En güzeli de ürünlerin hiçbiri paraben içermiyor. Bu ürünün amacı, cildi temizlerken aynı zamanda aydınlatma ve canlandırma vazifesi görmesi. Bende işe yaradı. Eczanelerde bulabilirsiniz, fiyatı 49,50 TL.

-L'oréal Pure Zone Tonik: Yüzümü yıkadıktan sonra bir pamuk yardımıyla tonikliyorum, yüzümün daha derin temizlendiğini hissediyorum. Mesela önceden Sothy's'in temizleme sütünü kullandım (hiç memnun kalmadım, çünkü benim yüzümü yıkamadan temiz hissetmem imkansız:/ şimdi bu üründen çok memnun olan kızkardeşim kullanıyor), o zaman yüzümü 2 kere toniklerdim, daha iyi temizlensin diye:-)) L'oréal Pure Zone'u marketlerde bulabilirsiniz, fiyatı 12,50 TL

-L'oréal Dermo Expertise Hassas Makyaj Temizleyicisi: Makyaj yaptığım günler bu ürünü mutlaka yüzümü yıkadıktan sonra kullanıyorum; yüzümde ne bir kalem lekesi, ne de bir ruj lekesi kalıyor...hatta öyle ki, MAC'in Russian Red'ini bile temizleyebiliyor, o kadar etkili!:-) Marketlerde bulmak mümkün, fiyatı 13,50 TL.

-The Body Shop Satsuma Body Butter: Her banyo sonrası vücudum için bu nemlendiriciyi kullanıyorum. İndirimde olduğu ve kokusuna bayıldığım için almıştım. Önceden bu ürünün çileklisini kullandım, o da muhteşem kokuyordu ancak o sürerken daha zor dağılıyordu, daha yoğundu, halbuki bu krem öyle değil, vücuda sürdüğünüz an dağılıyor, üstelik harika bir mandalina kokusu..Ben indirimde 20 TL'ye almıştım ama yanılmıyorsam fiyatları 32 TL civarında. Diğer ürünlere göre belki biraz fiyatlı gelebilir ama 200 ml ürün en az 4-5 ay gidiyor, ayrıca indirim zamanlarını da takip edebilirsiniz;-) Bu ürünü The Body Shop mağazalarında bulabilirsiniz.

-Kamill El Kremi: Evet, ismine güldüğünüzden eminim, çünkü ben de çok gülmüştüm!:-) Hava çok soğuk olduğu için bu kremi geçen yıl bu zamanlar Viyana'dan almıştım. Bundan önce Neutrogena El Kremi kullanmaya çabalamıştım (yani aslında sevmemiştim, vazelin gibi olan yapısı beni hasta etti), sonrasında bu ürün beni fazlasıyla mutlu etti diyebilirim. Elinize sürdüğünüz an dağılıyor ve elleri pamuk gibi yapıyor! Fiyatı 3 € civarıydı, bir marketten satın almıştım. Ürün Alman malı, o taraflara gidip geleniniz varsa mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Bu krem bitince ne kullanacağım bilmiyorum, önerilerinizi bekliyorum! Hatta anti-aging bir ürün olursa ayrıca sevinirim, biliyorsunuz boyun ve eller yaşı asla saklamaz:-)

-Kerasal Forte Ayak Kremi: Bundan önce Neutrogena kullandım ama sanırım Neutrogena ürünleri bana yaramıyor:/ Yaz dolayısıyla sandaletlerden çatlayan ayaklarımı gören eczacı akrabam bu kremi tavsiye etti, fazlasıyla memnun kaldım. Her duş sonrası ayaklarıma sürüyorum ve ayaklarıma çorap giyip yarım saat kadar bekliyorum: ayaklarım pamuk gibi oldular! Kerasal Forte'u eczanelerde bulabilirsiniz, fiyatı 6,50 TL. Bu krem sonrası yeni bir ayak kremi alacağım ama henüz ne olduğuna karar veremedim: The Body Shop ya da Bath&Works'e bakmayı düşünüyorum çünkü ikisinin de naneli/mentollü ürünleri var, bayılıyorum mentol kokusuna!:-)

Yarın size bu işlemler sonrası kullandığım nemlendiricilerden bahsedeceğim..
Sizin oraları bilmem ama Antalya'da harika bir hava var, Kasım ortası ve insanlar t-shirtlerle sokakta:-) Bu sebepten olsa gerek, içim pırpır, güzel bir şarkıyla veda etmek istedim:-)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?