Siyah Mutfaklar!

Şimdi bu başlıktaki ünlem niye?
Kısaca açıklayayım: dekorasyonda siyahı sevmiyorum. Ancak bu tarzı seven ve evlerini dekor eden arkadaşlarıma fikir vermesi açısından hazırlanmış bir yazıdır bu..

Kendi evimde dekoratif anlamda kullandığım siyah hiçbirşey yok diyebilirim..Bana inanılmaz iç karartıcı ve negatif görünüyor. Aslında altın rengi ile birleştirdiğinizde lüks bir görüntü elde edersiniz ama ben evde lüks görüntü aramam, "ev"den ziyade "yuva" sıcaklığı var mı, ona bakarım...ziyarete gittiğim bir mekana girdiğim anda ferahlık duygusu, huzur, fırından yeni çıkmış kurabiye ya da yeni demlenmiş çayın kokusu gibi şeyler beni daha çok etkiler..

Kafamdaki bu görüntünün ne demek olduğunu size bir başka yazımda görsellerle açıklamaya çalışacağım..

Şimdi gelelim siyah mutfaklara..
Tıpkı kırmızı gibi, bu renk te çok sevdiğim country tarza hiç gitmeyen bir renk..örneklerini aşağıda sizlerle de paylaşacağım, bakalım siz sevecek misiniz..beni açmadı, içim karardı diyebilirim:-)

Bahsettiğim gibi, siyahla oluşturulan lüks görüntüye güzel bir örnek bu mutfak..


Bu mutfağın country olması bile beni cezbetmedi:-)


Ve diğer mutfaklar








Benim için bu mutfaktaki tek güzel ayrıntı bizim mutfaktaki avizenin benzeri:-)


Yorumlar

  1. siyah hakikaten mutfakta hiç olmamış içim karardı.Benim için de ev dediğin lüksten ziyade sıcaklık ferahlık ve de huzur.

    YanıtlaSil
  2. benim üst doalplarım siyah
    yani müteahite değiştirmek istediğimi söylemiştim ama olumsuzluklar oldu
    vs
    ama kesinlikle tavsiye etmiyorum
    görüntü modern gibi olabilir ama
    temizlik toz tutması el izi belli etmesi epey zorlaştıryor işi

    YanıtlaSil
  3. olsun Kadriyecim, biraz kullan, sonra rahatlayınca sadece kapaklarını değiştirirsin;-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?