Biraz mola...


"Sanki son zamanlarda çok yazıyormuş gibi bir de moladan bahsediyor" dediğinizi duyar gibiyim:-) Son zamanlarda yaşadıklarımı bir önceki postumda anlatmıştım, şimdi de aileye, sevdiklere, dostlara kavuşma durumu var..İzmir'de, İstanbul'da..

Ailece seyahat etmeyi çok sevip, her fırsatını bulduğumuzda bir yerlere kaçmayı ilke edinsek te, bu işin içinde sevmediğimiz -daha doğrusu "sevmediğim" zira bu benim görevim:-(- tek bir nokta var: valiz hazırlamak. Ne yazık ki yarım saatte valiz hazırlayan o pratik şahsiyetlerden değilim ve ne yazık ki ben de pekçok Terazi gibi kararsızım, öyle hemencecik valize koyulacaklara karar verip işi bitirenlerden olamadım hiç:/

Yazacak, paylaşılacak çok şey birikti, 15 gün sonra kaldığımız yerden paylaşıma devam... Facebook'taki insanın içini açan "günaydın çiçekleri"ni yine elimden geldiğince koymaya çalışacağım..

Manidar bir şarkıyla noktalamak isterim:-)
Hadi kaçtım!
Görüşmek üzere..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?