Başka bir dünya 2

Evettt, dün kaldığımız yerden devam edelim..
Dün tropik tarzdan bahsetmiştik; çetin geçen bu kış günlerinden uzaklaşmış, bir an kendimizi bambaşka bir dünyada buluvermiştik:)

Bu sene itibarıyla bir kere daha anladım ki, ben kesinlikle yaz insanıyım! Sıcağı seviyorum, yağmur altında ıslanmaya tahammül edemiyorum, benim için en güzel yağmur evde battaniye ve sıcak çay/kahve eşliğinde pencere arkasından izlenen yağmur:)

Her ne kadar tropikal yerlere bayılsam da, alerjik astımı olan bir adamla aynı evi paylaşıyor olmamdan kaynaklansa gerek, evde bambu, bitki gibi şeylerden çok hoşlanmıyorum, bu tip şeyler için bahçe ve balkon en uygun yer..Bu yüzden tropik stilden ziyade "sahil evi" konseptine daha sıcak bakıyor - hatta bayılıyor!!- olabilirim:) Emekliliğimde bir sahil kasabasında yaşamak gibi bir fikrim var (çok rica edeceğim, Antalya sahil kasabası havasında değil, bana Bodrum, Çeşme gibi Ege evleri lazım:), işte o zaman bu tarzda evimi döşemeyi çok isterim..

Ve yine sizi rahatlatıp, bulunduğunuz yerden uzaklaştıracak bir müzik..



Hadi bu seferki yerimiz farklı olsun..burası Cabo..
Bugün koyacağım görsel sayısı düne kıyasla biraz daha fazla olabilir..hepsi o kadar güzel ki, fotoğrafları elerken çok zorlandım:)

Peki bahsettiğimiz "sahil evi" tarzında neler var? Yine ahşaplar, ince kilimler, hasırlar, rattanlar var ancak bambunun, bitkinin, yeşilin bolca olduğu o egzotik hava kesinlikle yok. Bu tarzda da herşey mümkün mertebe pastel -hatta beyaz- ama beyaz/lacivert/mavi bu tarzı sevenlerin favorisi..Uygulamayı düşündüğünüz tarz ister modern, ister başka birşey -klasik, country, etnik- olsun, renkler genellikle aynı..

Şimdiii, bu giriş/verandaları beğenmeyen var mı aranızda?:)
Veranda yerine evin böyle bir girişi de olabilir tabii:)
Bu yemek bölümlerine ne dersiniz?:)
2 numaralı fotoğraftaki sandalyeler benim için tüm zamanları favorisi!:)
Bu yastıklar basit bir kanapenin havasını bir anda değiştirebilir!
Mutfakta tercih genellikle beyazdan yana..
Bence mavi de bu tarz evlere çok yakışıyor..aşağıdaki mavi örneğe bakar mısınız, ne kadar sevimli..
Banyolarda da beyaz ağırlıkta..ve kesinlikle çok sevimli :)
Sanırım en çok salon ve yatak odası fotoğraflarını elerken zorlandım..hepsi o kadar güzel ki, aslında burada hepsini sizlerle paylaşmak isterdim ama geri kalanlara yer yer Facebook sayfamızda yer vereceğim;)

Önce salonlar..

İlk fotoğraf benim salonumu andırıyor biraz aslında..yani daha çok kanapeler..seviyorum beyaz kanapeyi..
Bu salona "ilk görüşte aşk", "beni anlatan" diyorum...kesinlikle böyle bir salonda yaşamaktan mutsuz olmazdım! Üstelik kırmızı/mavi/beyaz birarada, muhteşem!!
"Masal gibi" dedikleri böyle birşey olsa gerek..:)
Biraz kırmızı, biraz mercan olsa, bu salon da tam bana göre..bayıldım..
Ve yatak odaları..
Önceden facebook sayfamda da paylaştığım, benim için "tüm zamanların favorisi" :)
Bunlar kafamı karıştıran diğer favoriler..:)
Ve figuranlar..:)
Bu manzaralardan sonra hala kışın devam etmesini isteyen var mı?:)
Bu arada 2 gün bu konuları yazmak işe yaradı galiba, Antalya bugün 18 derece!:)
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?