Banyo zamanı

Bu aralar heyecanlı ve keyifliyim; çok yakın bir aile dostumuz banyosunu yenilemeye karar verdi, benim de yardımımı rica etti...birlikte banyo modeli araştırıp, seramik, dolap, batarya, klozet gibi ekipmanlar için koşuşturmalara başlayacağız!:) Yani sizin anlayacağınız yine bir bahar arifesi ve Ayşe yine tadilat işinde :)

Kendisi bizim banyoları çok sevdiği için, bu tarzlarda birşeyler araştıracağız... Benim banyoları hatırlarsınız ( tık ve tık) Ne çok klasik, ne çok modern..

Metrekare açısından çok büyük olmadığı için biz açık renk seramik modellerine yöneleceğiz..
Dün ustamızı çağırdık, ölçülerimizi aldırdık, yarın da mobilyacımız gelip banyo dolabı için ölçü alacak...yarın akşama kadar bir banyo dolabı çizimi yapmamız gerekiyor..

Banyo bittiğinde kendisinin de izniyle, eski/yeni halini sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyacağım!:)

Araştırma yaptığımda çok uçuk fikirler, inanılmaz banyolarla karşılaştım ancak bizim alanımız çok geniş olmadığı için, bu tip uygulamalar yapmak zorlaşıyor...ben ilk etapta beğendiğim fotoğrafları aldım..bazı banyoları büyük ve küvetli (bizimkinde küvet olmayacak) göreceksiniz, ancak benim şu an dikkat ettiğim fotoğraftakini birebir uygulamaktan ziyade, beğendiklerimizi -dolap, ayna, seramik, musluk, duş teknesi,vs.- biraraya getirip ortaya kendi zevkimize göre birşeyler çıkarmak...ve tabii ki en önemlisi, ev sahibesinin zevkine ve kullanımına uygun olacak birşeyler çıkarmak...yani bir banyo çok şık olup ta, işlevsel değilse bizim için pek anlamı yok..

Şimdi de banyo modellerine bakmaya başladım, burada sizlerle paylaşmak istedim..

Siz de beğendiklerinizi belirtir, ekstra aklınıza gelen fikirlerinizi yazarsanız beni çok mutlu edersiniz :)

Evetttt, ilk fotoğraftan başlayalım..
Bu banyonun dolabını -bu dolabın başka rengi de yapılabilir- beğendim. Sonra küvet kenarındaki sehpaya bayıldım..Bir de duvarların rengini çok sevdim, bu renk seramikler çok yakışabilir banyoya..
Bu fotoğraftaki tabure kesinlikle iyi bir fikir. Buraya dekoratif malzeme dışında gelen misafir için havlu ve minik bir kozmetik sepeti hazırlanabilir. (benim büyük banyoya da lazım, iyi fikir!)
Bu fotoğraf için tek yorum: seramikler...aşık oldum!:)
Yine bir banyo için depolama yapılacak alan...sehpa fikiri hoşuma gidiyor.
Dolap kahverengi olmasına rağmen ne kadar temiz bir görüntü var banyoda, farkında mısınız?
Bu banyodaki seramikleri ve aplikleri çok sevdim. Depolama alanının büyüklüğü sebebiyle dolap ta gayet güzel..
Bu dolabın rengi açık gri gibi geldi bana..öyleyse eğer, uçuk mavi ve beyazla birlikte çok uyumlu olabilir..
Dolapları sevdim..sonra dolap üzerindeki siyah tezgahı çok sevdim..Antalya'nın suyu çok kireçli, eğer bu renk olursa bile kireç tutmayacak bir malzeme bulmak lazım, yoksa siyahta çok kötü görünür:/
Eğer duvara kozmetik malzemesi konulacaksa bu tip 2 raf -fazla değil- şık durabilir.
Duş teknesini, mavinin rengini, kozmetiklerin istiflendiği beyaz rafları..çok sevdim.
Duvardaki balık pulu seramiklere aşık oldum! Ama uygulaması pek te kolay olmasa gerek...:/
Banyoda bu tip şifonyer tarzı dolaplar kullanışlı olur mu bilmiyorum ancak ayna, dolap, aplikler..herşey çok uyumlu ve şık görünüyor..
Kapılı duş fikri çok güzel..ancak duş sonrası kapı açıldığında ortalık su oluyor, ben bu yüzden kapı fikrinden vazgeçip sürgülü yaptırmıştım..Eğer "sorun değil, ben her banyo sonrası su olan yerleri silerim" derseniz, güzel bir seçenek..
Dikkat dikkat, bu banyo tamamen fantazi amaçlı konulmuştur!:) Banyoda çerçeve fikrini çok seviyorum -banyoma çerçeve alışverişi için baharı bekliyorum- sonra duvar kağıdına da bayılıyorum ancak kendi banyoma tamamen korkumdan dolayı -ya kabarırsa??- uygulatmadım. Belki ileride, neden olmasın? Bu banyoda beğenmediğim tek birşey bile yok, tavandaki ve yerdeki altın sarısı detaylar bile! Müthiş! :)
İşte bu tip bir şifonyer banyoda kullanışlı olabilir..hatta içine de küçük küçük kozmetik sepetleri alınarak güzel bir depolama alanı yaratılabilir;)
Sanırım çamaşır/kurutma makinası yanında boş bir alanımız kalacak, fazla depolama alanı isteyen ev sahibesi için bu dolap iyi bir seçenek olabilir.
Dolabın rengini çok sevdim..
Görüntü de çok temiz ve ferah..göz de yormuyor.
Bu da başka bir bağımsız dolap örneği (makinaların bulunduğu bölgeye)
Ayrıca duş içinde paslanan raflardan istemediğimiz için, burada niş te güzel bir örnek..
Tezgah üzerinde bu tip bir raf tüm fazlalık kozmetikleri toplayabilir..Değişik bir seçenek..
Benim modern tarzla aramın pek iyi olmadığını bu blog okuyucuları çok iyi bilir:) Oldukça modern çizgiler ama görüntü çok temiz ve iç açıcı..ayrıca tekstiller ve sepetin renginin uyumunu çok sevdim:)
Dolap, aplikler ve ayna arkasındaki seramik nefis..
Bilhassa seramiklere bayıldım..limon sarısı ferah ve sıcak bir hava vermiş.
Bu da bir başka bağımsız depolama ünitesi..Ve bence kesinlikle duvara monte edilenlerden daha sağlıklı ve kullanışlı..Banyoda kullanmaktan vazgeçtiğiniz an, dilediğiniz yerde kullanma şansınız var;)
Bir kısmı açık bir kısmı kapalı banyo dolaplarını seviyorum, çok hoş duruyorlar..
Kendi küçük banyoma da bu dolabın küçüğünü istemiştim ama ebeveyn banyom çok dar olduğu için bu tip bir dolap hayal oldu, sadece lavabo kullanabiliyorum.
Bağımsız dolabı, damalı buzlu cam detayını çok sevdim..
Keşke bu banyodaki gibi seramikler üretseler, karolar biraraya gelince bu tip bir görüntü çıksa ortaya, çok güzel olurdu...ama sanırım bunlar sticker..
Banyo önerilerinizi bekliyorum!
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?