Eğlenceli tasarımlar

Çok değil, bundan birkaç sene önce Çarşamba ve Cuma en sevdiğim gündü; stresli ve gergin geçen ofis saatlerinden sonra Çarşamba haftasonunu çok çabuk getirdiği için, Cuma ise haftasonunun başlangıcı olduğu için ayrı bir severdim:)

Bu yüzden tahmin ediyorum ki, birçoğumuz için -bilhassa çalışanlar için- bugün haftanın en güzel günlerinden biri...:)
İşte yine bu yüzden, haftasonu tatiline bir kala eğlenceli şeylerden bahsetmek istedim...mesela insanı gülümseten eğlenceli tasarımlardan..

Ben aslında biraz cicili bicili, biraz şık aksesuarlardan hoşlanan birisi sayılırım, mesela kırmızı şık kavanozlar, çiçekli tabaklar ya da ne bileyim, geçenlerde bahsettiğim pötikare masa örtüleri gibi...Ancak son zamanlarda o kadar eğlenceli ve hoş tasarımlar yapıyorlar ki, bazen kayıtsız kalamıyorum:)

Bundan birkaç sene önce bir arkadaşım http://www.buldumbuldum.com/ sitesinden bahsetmişti; siteye göz attığımda çok değişik ve eğlenceli mutfak, banyo, hediyelik eşya ve daha aklıma gelmeyen bir sürü ürünün biraraya geldiğini gördüm, çok ta hoşuma gitti. Şimdi genelllikle gerek internetten, gerekse dekorasyon dergilerinden bu tip ürünleri çokça kullanmasam bile takip ediyorum.

Ben sanırım bu fincandan çay içemem :))



Bu prizi bugün Facebook sayfamıza da koydum, kesinlikle çok güzel ve kullanışlı...Araştırdığım kadarıyla henüz ülkemizde satılmıyor, geldiğinde kesinlikle evimde böyle birşey kullanmak isterim :)


Bu elma kurdu kapı kolu bence çocuk odaları için ideal..


Ekmek kızartma makinasının üzerinde Fransızca "ben kızardım!" yazıyor. Alttaki bardak altlığı ve el bombası şeklindeki mutfak zaman ayarlayıcısını çok beğendim:)


Esprili kitap tutuculardan hoşlananlar için güzel bir seçenek..
Ah bu insanda her an çikolata yeme isteği uyandırır, ben almayayım...muhasebeci olduğunuzu ve çikolata delisi olduğunuzu düşünsenize..:))


 Bu kesinlikle abime uygun bir şişe açacağı, kesinlikle ona hediye almalıyım!:)


Öhö öhöööö!:)


Ayyyy bu ne böyle, elimin altında böyle bir fare (yani örümcek şeklinde fare!:)) düşünemiyorum!:)


İşte bu fırın eldivenlerini sevdim!:)

Ne kadar sevimli! Benim gibi devamlı post-itlere not alan biri için çok kullanışlı!:)



Ben genelde dergi tercih ediyorum ama böyle bir müzik sistemi de hiç fena olmazdı hani:)

Bu lavabo tıkacını çok sevdim!:)


Eminim ki ayakkabı delisi pekçok kadının çok hoşuna gidecek bu ev telefonu...:)
 Bu post-it zımbırtılarıyla artık birşey unutmayacaksınız!:)

Evde süt ve çorba taşırmaktan sıkıldım, bu tencere aparatını istiyorum!

 Buldumbuldum sitesinde bu ürünün adına "olay yeri inceleme" demişler, çok hoşuma gitti :)

Bu ürünlerin hepsi arasında bu denizaltı favorim..benim gibi sıkça bitki çayı tüketen biri için ideal..zaten bir tane balıklı almıştım, sanırım bunu da alacağım..

Bir karpuz delisi olarak çok sevimli geldi bu bıçak bana..:)


Hepinize mutlu, keyifli, eğlenceli bir haftasonu diliyorum!
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?