Julianne Moore'un Fakirhanesi



Sözkonusu oyunculuk yeteneği ise, her ne kadar  Hollywood sektöründe Merly Streep üzerine kadın oyuncu tanımasam da, Julianne Moore'u da en az onun kadar yetenekli buluyorum...

Hatta bazen bu kadar arızalı rolleri oynamasına karşın, "neden Merly Streep kadar Oscar adaylığı/ödülü yok?" diye kendi kendime soruyorum.

Julianne Moore konusunda beni en çok şaşırtan yaşı oldu. Kendisini 40'lı yaşlarda sanıyordum ama 1960 doğumlu, yani 52 yaşında!

Efsanevi film "Kuzuların Sessizliği"nin devamı niteliğinde çekilen "Hannibal"da rol almayı reddeden Jodie Foster'ın yerine Julianne Moore'dan daha iyi bir oyuncu düşünülemezdi sanırım.

Julianne Moore New York Manhattan'da yaşıyormuş (sanırım Manhattan dışında yaşayanı dövüyorlar:D) Neden bilmiyorum ama evin dekore ediliş şeklini görünce hiç şaşırmadım...ev gayet yalın, modern ve sakin..sanki bu tanımlar Julianne Moore'u tarif ediyor gibi..yani bende yarattığı izlenim bu.

Apartman bile gayet sıradan..çok hoşuma gitti.


Banyoda şömine fikri ne kadar güzel..Bu banyo bir dekorasyon dergisine kapak ta olmuş..Benim için fazla modern ama verdiği temizlik duygusu inanılmaz..


Sanırım evin pekçok yerinde şömine var..ben şömine fikrini çok seviyorum. Bizim salondaki şöminenin dış yüzeyindeki malzemeyi beğenmediğimiz halde evi satın alırken bizi tavlayan özelliklerden biri olmuştu. Yatak odası da gayet modern ve sade..Tavan lambalarından bahsetmek bile istemiyorum, evin neredeyse tüm genelinde aynı lambalardan kullanılmış..hiç bana uygun bir model değil..


Halbuki bu ahşap tavanlı mutfağa country bir model nasıl da yakışırdı..ama mutfak ta modern ne yazık ki..:)
Tuğla duvarların ve beyaz eşyaların -daha doğrusu gri eşyalar:)- da yardımıyla endüstriyel bir görünüm yakalanmış.


Mutfakta böyle bir ocağım/şöminem olsun çok ama çok isterdim..
Anneannemin de mutfağında bu tipte -daha küçük- bir ocağı vardı, harikaydı..Belki emekli olduktan sonra başka bir evde böyle bir ocağım olur, kimbilir..


Parke zemine bayıldım..

Benim holdeki çerçeveleri hatırlarsınız...Koridorda tablo fikrine bayılıyorum..Bu resim ve bank sanki bir müzedeymişsiniz gibi hissettiriyor insana..


Evde kaç tane şömine var sayamadım :)) Ama bu siyah mermer şömine gerçekten çok şık..
Bu da evin salonu..tabii ki modern çizgilere sahip..


Burası da başka bir oda..buradaki şömine de nefis..
Odayı griye boyamak hiç tercihim olmaz ama beyazla iyi durduğu su götürmez bir gerçek..


Bu blogun sahibesi müziksiz bir yaşam düşünemez:)
Eh madem bugün Cuma, sizlere güzel bir haftasonu şarkısıyla hoşçakalın demek istedim :)
Keyifli dost sofralarının şenlendirdiği, nefis bir haftasonu diliyorum herkese!:)
Sevgiler




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?