Sanat dolu tuvalet ve banyolar

Öncelikle sizden bir ricam var.
Az sonra bahsedeceğim konuya önyargılı yaklaşmamanızı rica ediyorum:)

Dün size kısaca büyük banyomdan bahsetmiştim.
Bilhassa duvarların boş olmasıyla ilgili olsa gerek, çok soğuk görünüyor gözüme..
Sonra farkettik ki, yerdeki paspas çok küçük ve açık renk, duvarlar da bomboş..
İlk etapta duvarlardan birine çok yakın bir dostumun getirdiği hediyeyi asmaya karar verdim..Tam klozetin sol üst köşesine..
Aslında arkadaşım bu mumluğu balkon için almış. Ama benim balkon malum, dört bir yanı cam kaplı. Ben de o kadar sevdim ki bu mumluğu, değiştirmeye kıyamadım, banyoya asmaya karar verdim:) Akşamları mumları yaktığımda hem banyoya nefis bir koku yayılıyor, hem de ortaya çıkan görüntü gerçekten çok güzel ve huzur verici..
Ama sırf bu mumluk bile kurtarmadı banyoyu. Şimdi yeni şeyler eklemem lazım, zira lavabonun yanındaki duvar hala boş..Havluluktan itibaren hala hatırı sayılır bir alan var ve oranın bomboş durmasını sevmiyorum.

Ben de buraya birkaç tablo eklemeyi uygun gördüm.
"aaaa yok artık Ayşe, salon mu burası, daha neler?" dediğinizi duymazdan geliyorum:) Evet belki bir salon kadar önemli değil ancak banyo ve tuvaletler de bir o kadar yaşanır yerler..Keşke banyom daha aydınlık olsa da, çiçek te koyabilsem banyoya..Gerçi banyo dolabının yanında balkona açılan bir kapı var, belki kapıya bir perde bulduğumda balkonun panjurlarını açarım, böylece daha aydınlık bir banyom olur, o zaman çiçek ya da bitki de yerleştirebilirim banyoya..

Neyse konumuza dönelim:)
Tablolar diyorum.
Lütfen banyo/tuvaletinizdeki boş duvarlara bir tablo asın, bakın hava nasıl değişecek..orası nasıl daha sevimli, daha sıcak bir mekan haline gelecek..
Bunu size görsellerle anlatmak istiyorum.

Mesela bakın alttaki banyodan başlayalım..
Ne kadar küçük olduğunu farkettiniz mi...lavabo ile klozet birbirine yapışık neredeyse..halbuki bizim misafir için kullandığımız tuvaletler bile buradan geniş olur genellikle..ne şanslıyız..
Ben çok renkli, cafcaflı birşey almayayım derseniz, ona da çözüm var!:)
İşte bu en sevdiklerimden biri..
Benim hiç hazne kapağı düz olan bir klozetim olmadı ne yazık ki..Eski evimizde hazne kapağımız biraz bombeliydi, ona bile mumluk falan koyuyordum..o kadar çok şey kırdım ki üzerinde, sonunda bu inadımdan vazgeçtim, klozeti özgür bıraktım:)
Klozet kapağınız düz ise, böyle değerlendirin..tuvalette dergi, gazete, vs. okuma alışkanlığınız varsa, onları bile yerleştirebilirsiniz.
Bu da daha lüks bir model..
Çerçevenin rengini sevdim. Bizim ayna böyle bir çerçeveyle uyum sağlayabilir.
Hemen her evde -evde 2 banyo olduğundan bizimkini depo yaptık- böyle bir misafir tuvaleti vardır.
Tabloların asılış şeklini ve aynayı çok beğendim. Çok değişik bir tuvalet olmuş.
Penceresi olan banyoları çok seviyorum.
Hımmm benim perde eninde sonunda böyle birşey olacak sanırım..değişik model bulmak çok zor:/
Ben sanırım aynayı biraz daha geniş tutardım.
Tablo yerine bu tip değişik objelerle de duvarınızı şenlendirebilirsiniz..
Ancak sanırım bizim boydan boya seramik kaplı duvarlara böyle bir uygulama zor olur :( belki silikonla denenebilir..
Resmen sanat galerisi gibi!:) Fransa olduğuna bahse girebilirim:)
Çok değişik olmuş.
Her ne kadar siyah duvarlar beni açmasa da, tablolar bir anda ortamı aydınlatmış..
Bu lavabolara bayılıyorum, ebatları küçük banyoma uysaydı ben de böyle birşey almayı çok istemiştim..Banyoda depolama alanına ihtiyacı olmayanlar bu tip bir lavaboyu ülkemizde de rahatlıkla bulabilirler..
Çok çılgın görünmüyor mu?:) Duvar rengindeki cesaretten dolayı ayrıca tebrik etmek lazım sahibini:))
Çok şık bir banyo..Belki ayna altındaki çerçeveyi asmayı tercih etmezdim ama kesinlikle her detay çok şık görünüyor..
Bu tip banyolar bana Güney Fransa ya da İtalya'yı çağrıştırıyor..
Büyük ihtimalle o coğrafyada bir banyo olabilir:)
Bu banyo da favorilerimden, çok seviyorum.
Enteresan olan, yıllardır Fransız kültürü ile içiçe olmama rağmen evde Eyfel Kulesi ile ilgili tek bir detay bile olmaması:) Yani Fransızca yazılı ya da Fransa temalı tablolar var ama Eyfel Kulesi yok, bana itici gelmeye başladı, heryerdeler...Buradaki Eyfel Kulesi görseline rağmen çok sevdim bu banyoyu..
Yine açık renk tablolarla aydınlanan koyu renkli banyolar..Koyu renk seramiklere sahipseniz, böyle açık renk tablolarla ortamı biraz daha aydınlık kılabilirsiniz.
Kabul ediyorum, burada duvarlar fazla yüklü olmuş, kalabalık görünüyor..
Ancak bu tarzı da sevenler olabilir diye örnek koymak istedim.
Küvetinizin üzerine tablo asmaya cesaret eder miydiniz?:)
Ben banyolara neler asacağımı henüz bilmiyorum. Aslında elimde güzel resimler, posterler var, uygun ebatlı olanlardan da bir değerlendirme yapabilirim...
Gerekli değişikleri yapınca bu blogun değerli okuyucularıyla paylaşmaktan mutluluk duyacağım:)
Her resim, her tablo başka dünyalara açılan birer pencere gibidir. Pencerelerinizin daha bol olduğu mekanlar diliyorum!
Sevgiler

Yorumlar

  1. selam canım ben newlife35 kkdan
    ben bu banyolara bayıldım gerçi benım banyomda yeni ama bu banyolarda farklı dekorasyon örneklerı var.Bende değişikliği seviyorum ama eşyalarım eskimediği için değiştiremiyorumda
    bana oturma odam hakkında fikir verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Fatmacım merhaba:)
    Değişikliği seviyorsan herşeyi değiştirmene gerek yok, ufacık bir şey eklemek bile ortamı bir anda değiştirebilir ;)
    Oturma odana gelince..öncelikle email adresime oturma odanın fotoğraflarını göndermekle işe başlayabilirsin, bakarız ne eklenebilir, eksiltilebilir..

    YanıtlaSil
  3. ayşecim en kısa zamanda oturma odamın resmını cekıp göndereceğim sana
    oooo ben den cok cekeceğin var çünkü kızımın odası var daha düzenlenecek yeni baştan yapacağız ama ne zaman bilemiyorum teşekkür ederim tatlım

    YanıtlaSil
  4. tamam gönder fotoğraflara bakalım;)
    rica ederim, önemli değil, elimden geleni yaparım;)
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?