Starların Ev Halleri

Merak etmeyin, fakirhane yazıları bitmedi, devam edeceğim!:)
Fakat geçenlerde o kadar özel fotoğraflarla karşılaştım ki, sizlerle paylaşmadan edemedim. Dolayısıyla bugün fakirhane yazısı yerine, bu fakirhanelerin sahiplerinin özel görüntülerini görün istiyorum. 
Ben keyifle baktım herbirine, dilerim siz de bakarken keyifli vakit geçirirsiniz.

Ve işte ilk fotoğraf..aslında kim olduğunu açıklamama, yoruma, vs..gerek yok:)
Tek dikkatimi çeken, "boyfriend jean"lerin daha o zamanlar moda olduğu:))


Kral'ın ev dekorasyonu da krallığına yakışır nitelikte: iddialı ve parlak!:)
Acaba hangi şarkıyı mırıldanıyordu?:) Are You Lonesome Tonight tercihimdir:)


Eğer TRT'de Ava Gardner filmi varsa, ekran karşısında pür dikkat kesilirdim...
Bana kalırsa kesinlikle eski yıldızlar daha güzel, daha "kadın" gibiymiş..
Bakar mısınız şu güzelliğe..


Bu da ev hali..
Ne kadar ihtişamlı...ve dekorasyonun olmazsa olmazı simetriden yararlanmış..


İleride Amerika Başkanı olacak bir Hollywood starı için fazla mütevazi bir dekorasyon:)
Karşınızda Ronald Reagan!:)


Aramızda Sophia Loren beğenmeyen varsa, ya şimdi söylesin ya da ebediyen sussun!:)
Tam bir Avrupalı evi; duvarlar işlemeli, mobilyalar klasik...yatakbaşındaki Meryem ve İsa freskosu -yoksa bir tablo mu, çıkaramadım:/- ise fazla İtalyan:)


Pazar sabahları 10.00-12.30 saatleri arasında fazlaca dayatıldığından olsa gerek, oldum olası western filmlerini hiç sevmedim, hala da sevmem:) Clint Eastwood'un eski filmlerini izlemeye tahammül edemiyorum ama yönettiği filmleri bayıla bayıla izliyorum:)
Western filmi denince Eastwood'dan sonra akla ilk gelen isimlerden biri de John Wayne.
Dekorasyon dikkatinizi çekti mi? Ne kadar zamansız...Şu an koyun bu eşyaları herhangi bir odanıza, sırıtmaz:)


Amerika'da Fonda ailesi kadar starlarla dolu bir aile daha var: Douglas ailesi.
Karşınızda aile reisi Kirk Douglas, salonunun kanapesinde uzanmış...sizden bizden biri gibi...bizden tek farkı, 2 Picasso tablosunun altında uzanıyor olması:)
Ve yine zamansız bir dekorasyon, seçimler çok başarılı..


Tam karakterine uygun bir dekorasyon: bohem ve asi.
O dönemde tüm yıldızların Hollywood'da yaşadığı düşünülürse, oyuncunun New York'ta bir apartman dairesi  tercihi de onun diğerlerinden farkını ortaya koyuyor sanırım..


Ve son olarak: Fred Astaire! 
Her ne kadar şimdi bu ismi duyunca aklıma ilk Frank Gehry'nin Prag'taki Fred Astaire ve Ginger Rogers'tan ilham alarak yaptığı "Dans Eden Ev" gelse de, benim için Astaire bir oyuncudan çok iyi bir dansçı...


50'li yıllar için Astaire'in dekorasyon seçimleri oldukça modern..

Bakalım bu videodaki dans türü size tanıdık gelecek mi?:)
Sevgiler:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?