Tekstille gelen mucize

Bu blog yazarı zaman zaman yazılarında belirtmeden duramaz "eğer evde köklü bir değişikliğe ihtiyaç yoksa fakat yine de değişiklik istiyorsanız, işe tekstillerden başlayın"
Ben öyle yaptım:)

Yani aslına bakarsanız, benimki değişikliğe ihtiyaçtan çok, zorunluluktan oldu:) zira hava olmuş 30-35 derece, benim keçe yastıklar hala kanapelerdeydi yakın zamana kadar:))) Ne zamandır aklımdaydı ama olmuyor işte, ya istediğinize denk gelemiyorsunuz ya da fırsatınız olmuyor...

Benim için yastık ta tıpkı perde ya da halı/kilim gibi, nasıl ki perdesiz ya da halısız/kilimsiz mekan çok çıplak görünüyorsa, yastıksız bir mekanın verdiği etki de aynı. Üstelik yastıklar bir evde değişiklik yapmanın en ekonomik yolu.

Eğer desenli kanapeleriniz varsa, siz de desensiz ve çeşitli renkte yastıklarla aynı havayı yakalayabilirsiniz.
Benim kanapeler desensiz olduğu için yastıkları bol desenli tercih ettim. Hoş benim için bu konularda pek te sınır yok, zira çiçek desenli kanapemde de desenli yastık kullanabiliyorum, benim için önemli olan gözüme güzel gelenlerin birarada olması:)
Selçuklu motiflerinin olduğu bu lacivert/beyaz yastığı çok seviyorum.
Mercan ise bana yazı en çok çağrıştıran desenlerden biri..
Modayı takip ederim ama sadece beğendiklerimi uygularım.
İkat desenler de son zamanlarda moda olanlar arasında en beğendiklerimden..
Ufak değişikliklerle bile kendinizi iyi hissedeceğiniz, mutlu bir gün diliyorum..
Sevgiler:)

Yorumlar

  1. Ayşecim güzel günlerde kullan :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş gerçekten! desenler, renkler çok ferah bir hava vermiş, tam yazlık!

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel, bir anda yaz gelivermiş eve..Saklaması bazen zor olsa da, çeşit çeşit yastığa bende hayır diyemiyorum..Evi değiştirmenin en kolay ve zahmetsiz yolu...

    YanıtlaSil
  4. slm Smyrnetalya:))
    yastıkların çok güzel.
    Şu senin beyaz kılıflı koltuklar var ya , öyle kılıf ben de diktirmiştim tekli koltuklarıma. Tek koltuk benimkiler. epey eskiydi iskeletini atmaya kıyamamıştım, kenarları mitilli kılıf diktirdim. Ama hiç memnun değilim dikişinden, yıkadıktan sonra çok zor geçiyor, geçiririken hep söküldü. seninkiler ne güzel oysa!

    YanıtlaSil
  5. Ayşecim, hayranınım.
    Her şey takım olsun takıntımı yenmeye başlamıştım bir süredir, sen ve Sahildeki Ev'den Ayşegül bunun üzerine bana bir de sevdiğim şeyleri özgürce biraraya getirmek konusunda ciddi cesaret veriyor, yol gosteriyorsunuz. Çoook sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Ayşecim, hayranınım.
    Her şey takım olsun takıntımı yenmeye başlamıştım bir süredir, sen ve Sahildeki Ev'den Ayşegül bunun üzerine bana bir de sevdiğim şeyleri özgürce biraraya getirmek konusunda ciddi cesaret veriyor, yol gosteriyorsunuz. Çoook sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim kızlar!:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Cok begendim yastıklari. Gule gule kullanin. Hangi magazadan aldiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bazıları Pera Bulvarı, bazıları Evmanya, bazıları da annemin hediyesi..

      Sil
  9. Cok begendim yastıklari. Gule gule kullanin. Hangi magazadan aldiniz acaba?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?