Ağustos

Bugün yeni bir ayın başlangıcı..
Zannımca 12 ay içerisinde en kavurucu olanı...Ağustos benim lugatta "çok sıcak" demek..

Bu seneye kadar Temmuz ile Ağustos arasında pek fark yoktu benim için, sıcaklıklar aynıydı çünkü..
Ama bu sene Ramazan'ın hikmetinden midir nedir, dayanılmayacak kadar sıcak geçmedi Temmuz..öyle aşırı bir nem de yoktu.

Fakat Ağustos daha ilk gününden kendini hissettirir gibi oldu...şu an gram esmiyor, mecburen klimalı ortama talim..
Peki çok sıcak diye hayat duruyor mu? Kısmen:)

Antalya'da yaz aylarında öğle vakti sokakta insan göremezsiniz. Herkes işini sabahtan halletmeye çalışır, buna deniz de dahil :)

Mesela sabah 06.00-06.30 arası uyanamadıysanız böyle keyifli bir ortamda yürüyüş yapmanız neredeyse olanaksız gibidir:)
Eh hava bu kadar bunaltıcı olunca, biz de ona göre programlar yapıyoruz tabii:)
Ben kendim için şimdilik neler öngördüm?

Öncelikle Ramazan boyunca yediğim -ve hala da yemekte olduğum!- pideleri, üzerine sürdüğüm tereyağlarını, akşamları yemek sonrası yenilen tatlıları spor salonunda bırakasım var:)
Ve sağlıklı beslenesim..
Sonra aile dostumuzun bahçesinde keyifli saatler geçiresim var...hani MUTFAĞINA bayılmıştınız:) Kendisi şehir merkezinin biraz dışında yaşadığından, daha serin bir iklimde yaşıyor. Diğer yandan, Selim Efe'nin keyfinden bahsetmiyorum bile:)

Akşamları -her akşam olmasa da, bari haftada 2 olsun!- meşhur Yaşar Usta'nın dondurmalarına dadanasım var:)
Alttaki sarı olan tahinli.
Evet yanlış duymadınız, tahinli dondurma!
İstanbul/Bostancı tarafında olanlar mutlaka denesin!
Tabii Antalya ahalisi de:)
Selim Efe önümüzdeki ay kreşe başlayacağı için, sabah erkenden plaja gidip onunla keyifli zamanlar geçiresim var..
 Sonra öğle sıcaklarında güzel kitaplar okuyup, güzel filmler izleyesim var..
Solda gördüğünüz şahsiyet yakın dostlarımdan biri.
Diğerlerinden şu yazıda bahsetmiştim..
Bu fotoğraf Kıbrıs'ta çekilmişti, kendisi orada yaşıyor.
Kısmetse Ağustos'un ikinci haftası burada yeni fotoğraflar çekileceğiz. Hatta her an Bodrum'daki de bizim bu güzel zamanlarımıza ortak olabilir:)
Sonra akşamları güzel gün batımları izleyesim var
Ve güzel denizler göresim..

Hepimizin keyif alacağı, güzel anılar biriktireceği, nefis bir Ağustos olsun!
Sevgiler

Yorumlar

  1. Ayşe ablacım, ağustos gönlüne göre geçsin; (şahsen) tercihen bol kitaplı ve dostlarla:)
    Not: Temmuz'u rahat geçirmemizin nedeni Ramazan'ın hikmeti değil malesef :) Küresel ısınmayla erittiğimiz buzullar, bizlere doğru soğuk akıntılar olarak geliyor; böylelikle iklim de etkileniyor. :(
    Sevgiler!
    Melis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melo "Ramazan'ın hikmeti" devamlı cümlene koptum bur'da :))) ağlanacak halimize gülüyoruz, o da başka bir konu:(
      Ağustos'ta sen de buralarda ol da, hep beraber güzel geçsin..
      Not: fotoğrafını beğendin mi?:)
      Sevgiler!

      Sil
  2. Benimde en sevmediğim ay...Datça'da da aynı durum sabahın erken saatlerinde ne yapabiliyorsam o kadar sonra bayıltıcı sıcağa teslim oluyoruz..DAha bugün ayın biri ama yana yakıla Eylül'ün gelmesini bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ayşegül, Eylül gelsin de rahatlayalım..
      hem Eylül benim doğduğum ay, ayrı severim..
      sevgiler

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. bütün yazıyı ve fotoları sırıta sırıta okudum.
    ne mutlu yazı.
    sıcak dışında.
    bi de antalyada yangınlar vardı ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep selam,
      bugün güneşte 45 derece, gölgede 40 dereceydi:)
      ama sabah erkenden kalkıp yüzdüm, sonrasında da klimalı ortamda takıldım, o zaman sorun yok;)
      şu an Urla da yanıyormuş, çok üzüldüm..:(

      Sil
  5. dolu dolu süper bir ağustos planııı.. her şey istediğin gibi olsunnn (:

    bu arada tahinli dondurmayı mutlaka deneyeceğim.. çok merak etttimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah inşallah Aslı ya..umarım istediğimiz gibi gider herşey..
      tahin seviyorsan dondurmasını da çok seveceksin demektir;)
      bir de naneli/çikolatalı yapıyorlar, ciddi bir nane var içinde, bayıldımmmm!
      ama burada çok gitmedi sanırım, üretimi yok bu ara :(
      şimdiden afiyet olsun:)

      Sil
    2. umarım canım (:
      naneli mi??? ayy ben naneye bayılırımmm.. lütfen ben denemeden kaldırmasınlar piyasadannnn.. :(
      teşekkürler :)

      Sil
    3. İstanbul'da kaldıracaklarını pek sanmam, burada tutmadı:/
      rica ederim;)

      Sil
    4. ayy bayramda gidip bir denemem lazımm yoksa meraktan öleceğim (:
      tabi önce yeri bulmam lazımm (:
      Bostancı tarafını pek bilmem deee :)

      Sil
  6. aa ne güzel tatlı insanlar bir araya gelmiş.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?