Ayrı dünyaların insanları

Aslında bu başlık "dosttan geri kalan2" olacaktı.
Vazgeçtim.
Nedenini ilerleyen satırlarda anlayacaksınız.

Bir dostum daha geldi, gitti.
Serkan'dan size bahsetmiştim, benim lise arkadaşım.
89 yılında tanıştık.
Yıl olmuş 2013.
Henüz 20'lerinde bile yokken tanıştığın bazı insanlarla bağlantıyı hiç koparmamak, kaldığın yerden devam etmek fena keyifli.

"kaldığın yerden devam etmek" diyorum çünkü koptuğumuz zamanlar da oldu, çünkü hayatlarımız farklılaştı...eh tabii insanoğlu yaş aldıkça, aile kurdukça hayat başka bir noktaya geliyor, önceliklerin farklı oluyor..
Yani hep görüşüldü ama fiziksel olarak aynı ortamda bulunmak son zamanlarda zorlaşmıştı, bunun en büyük sebebi benim uzunca bir süredir İzmir'den uzakta yaşıyor olmam.

Her neyse..
Harika 2 gün geçirdik, üstelik tam da Selim Efe'nin doğumgününde geldi, ne güzel bir tesadüf oldu..
Kahkahalar, muhabbetler, yemekler -ah o yemekler:/- havada uçuştu..
 
Çok iyi anlaşırız ama aslında Serkan'la inanılmaz farklıyız.
Serkan biraz -biraz sadece bir nezaket kelimesi:))- kaprislidir, herşeyi kolay kolay beğenmez, mükemmeliyetçidir, kendini geliştirme konusunda tam bir ustadır, sağlığına ve formuna inanılmaz dikkat eder, titizdir, iş konusunda çok ama çok disiplinlidir, zeytin/peynirden nefret eder, tam bir kahve bağımlısıdır, hayatıyla ilgili radikal kararlar verme konusunda çok cesurdur, kendisine yanlış gelen noktaları eleştirmekten hiç çekinmez, sözünü asla sakınmaz, modaya tapar, vs..daha bu liste uzar gider.

Peki onun benden bu kadar farklı olması benim ona bakış açımı -ya da onun bana- değiştirdi mi?
Bilakis, biz daima birbirimizin farklılıklarından beslendik, birbirimizden yeni şeyler öğrendik, hala da öğrenmeye devam ediyoruz...hatta şu kısacık 2 günde bile bana pekçok konuda ilham ve cesaret verdi.

Sizinle aynı fikirleri paylaşmayan, hayata farklı bakan arkadaşlarınız, tanışlarınız, dostlarınız varsa ve sizden bu kadar farklı olmaları sizi rahatsız ediyorsa, şimdi bir daha düşünün..
İnanın bana, hayat onlarla daha güzel..

Bizim zamanlarımızdan bir şarkıyla gideyim buralardan..
Sevgiler

Yorumlar

  1. Ne güzel gülmüşsünüz son fotoğrafta! :)
    Son birkaç yıldır biraz yaralıyım sanırım dostluk konusunda,o yüzden birbirinizi kaybetmeyin,Allah dostluğunuzu daim etsin diyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim çok sağolasın..
      Benim en sevdiğim temenni "Allah seni iyilerle karşılaştırsın" ..
      Öpüyorum

      Sil
  2. ayy umarım ben de sizlerin yaşındayken şimdi ki dostlarımla olmaya devam edebilirim..
    çok güzell bir şey bu..
    ben uzun süreli dostluklara bayılırım..

    ayrıca sizinle birebir aynı olan birindense farklı biriyle olan ilişkiler daha eğlenceli ve geliştiricidir bence (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım,
      Dilerim sen de bizler kadar şanslı olursun:)
      Sevgiler

      Sil
    2. çok teşekkür ederim :)
      dilerim öyle olurrrr (:

      Sil
  3. ben de Serkan'ı kısa süre tanıdım ama çok sevdim dostluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül sonu yine gelecek gibi, bu sefer hep birarada oluruz gibime geliyor:)

      Sil
  4. Zıt kutuplar iyi anlaşırmış aslında, bir psikolojide okumuştum. Demek ki sizin arkadaşlığınızda bunu doğruluyor. Aynı şeylerden hoşlanan eşler bile bir müddet sonra birbirbirinden sıkılmaya başlıyormuş.

    Ne güzeldir insanın sevdiği dostlarının olması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi eşimle aynı ilgi alanlarımızın olmayışına sevindim:)
      Evet bu zamanda dost sahibi olmak bir lüks Başak..
      Sevgiler

      Sil
  5. Smyrne dostluklar sınanmadan anlaşılmaz, inşallah denenmiş test edilmiş haliyle de harika kalırsınız.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sana katılıyorum rehber..
      bugüne kadar birkaç sınavdan geçtik ama bundan sonrası da dilerim dediğin gibi olur..
      sevgiler

      Sil
  6. çok keyifle okuduum.
    iyi arkadaş çevren var.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm evet arkadaş konusunda şanslıyım..şükür..:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?