Kalp ağrısı

Pazar gününe kadar keyfim gıcırdı.
Nefis bir gün geçirdim: muhteşem bir denizde, harika zamanlar yaşadım, eşimle başbaşa bol muhabbetli kahve sohbetleri yaptım, alışveriş yaptım, akşamına da Esquivel'in Acı Çikolata'sına devam ettim.

Sonra Pazartesi oldu.
Sabah yine harika başladı.
Ne olduysa öğle saatlerinde haber kanallarına göz attığımda oldu.
Haber kanallarına bakasım yok epeydir, sinirlerim bozuluyor.
Adalet konusuyla ilgili ciddi şüphelerim var artık.

Dün bu sebepten yazasım gelmedi.

3 yaşında bir oğlum var. 
İleride nasıl bir ülkede yaşayacak, çok merak ediyorum.
Temennim, herkese adil davranılan, huzurlu, barış dolu, kimsenin ötekine kötü ve yargılayan gözlerle bakmadığı bir ülkede mutlu olması..

Sizce olur mu?
Bilmem.

Yorumlar

  1. Gece yarısına kadar da oturumlar yapıldı. İçim fena oldu :((

    YanıtlaSil
  2. aahh o kadar güzel bir şey istiyorsun kii.. inşaAllah bu isteğin gerçek olurrrr..
    üstelikte en kısa zamandaaa..

    YanıtlaSil
  3. ah haklısın.
    bugünlerde yine gariplikler oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?