Kasım

Kasım ayı konusunda duygularım karışık..
Benim hem sevdiğim hem de sevmediğim bir ay..

Seviyorum, çünkü yol arkadaşım bir Kasım günü doğmuş..
Sevmiyorum, hep çalımını atıyor, son gününde de olsa hüzünlü bir haber veriyor..geçen sene de gelenek bozulmamıştı.. (geçen sene Kasım)

Ama bu sene içim kıpır kıpır..
Kasım'ın hüznüne kendimi kaptırmayıp, güzel şeyler göresim, kendimi iyi hissettirecek şeyler yapasım var..
Hem üstelik bu sene havalar geçen senekinden de iyi gidiyor..
 Son fotoğraf bana ait değil. Burası Kemer yolu...geçenlerde Sade ve Derin'de bu yolu çok sevdiğimden bahsetmiştim, tesadüfen karşıma bu fotoğraf çıktı, sizlerle de paylaşmak istedim..

Mesela sırf keyif için Kasım'da bu yolu yapasım var..o kadar güzel ki, yolda içiniz huzur doluyor..bir de Göynük'e varmadan, yol kenarında, ağaçların altında bir çaycı var -öyle masa/sandalye falan yok, kasaların üzerine oturuyorsunuz:)- orada bir de çay keyfi verdin mi, keyfinizin ikiye katlanması garanti:)
Görüntü nasıl, nefis değil mi..
Şimdi etrafınıza daha dikkatli bakın..sizi mutlu edecek, kendinizi iyi hissettirecek birşey mutlaka vardır;)
Herkese nefis bir Kasım diliyorum.
Sevgiler

Bu şarkı da birkaç gündür dilime pelesenk, çok güzel..

Yorumlar

  1. Ben illa ki November Rain/GNR diyorum kasım gelince :)
    Bir arkadaşım (bekar) da şunu paylaşmış az önce: Kasım'da aşk başkadır dediler,geldik :))
    Güzel bir ay olsun,uğurlu gelsin..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşının yazdığı güzelmiş Şebnem:)))
      Dilerim hepimize güzel bir ay olur..
      Öpüyorum

      Sil
  2. Kasım, benim gibi romantik insanlar için çok güzel bir ay. Hele şimdi daha da ılık geçiyor olmasi çok hoşuma gidiyor.
    Bir yere ulaşmak için değil de yolda olmak amacıyla yolculuğa çıkmak şahane bir şey. Kesinlikle yapın bu yolculuğu bence.
    Kasım mutluluk getirsin, öpüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melocum Ankara'nın ılık olması inanılmaz!:)
      Evet, sırf keyiften Phaselis, Kemer, Kaş falan yapalım diyoruz bizim emektarla, bakalım..:)
      Hepimize getirsin mutluluk! Ben de seni çok çok öpüyorum!

      Sil
  3. Ben de Kasım'da doğdum ve Kafa Dergi'nin konusu bu ay bu :)))))

    YanıtlaSil
  4. eh şanslısınız bak havalardan dolayı.
    tadını da çıkarıyorsunuz.
    evdeki kış günlerinin sayısı azalıyor bölece.
    bahar da çabuk gelir tabii size.
    :)

    kış için iki film var bak.
    ikisi de fransız.
    yeni yazdım.
    gadjo dilo. fransa romen.
    le passe geçmiş fransa iran.
    kaçırmayasıın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep selam,
      valla evet, hava durumu ve doğal güzellik olarak hiper şanslıyız:)
      gördüm filmleri:) yorum bırakmıyorumdiye takip etmiyorum sanma:) ikisini de izleyeceğim:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?