Gerçek kış

Uzun zamandır neden kış moduna giremediğimizi yeni anladım.
2 gündür İstanbul'dayım.
Buraya gelirken Antalya'da hava sıcaklığı 22 dereceydi, İstanbul'a indiğimizde ise sadece 6 derece:/
Bugün de hava durumu pek değişmedi, atkılarla, kalın paltolarla, "lahana kıvamında" bir gün geçirdik..

Ama şimdi gerçekten kış havasındayım:)
Dışarıda gezinirken gözüm sürekli dekorasyon mağazalarında, birbirinden güzel kış ürünlerinin yer aldığı vitrinlerde..
Hatta öyle motive oldum ki, eve döner dönmez yastıklarımı tamamlayıp dikesim ve bizim köydeki dekorasyon adreslerinde bir tur atasım var:)

Haftasonu burada kar bekleniyormuş.
Muhtemelen buranın soğuk havası -kar yağacak kadar vahim olmasa da- bizim oralara da gelecek..
Yani artık evimi kış havasına sokmanın zamanı geldi..

Bunlar da hoşuma giden kış görüntüleri..

Sizce de şömine en klasik kış görüntüsü değil mi?
Ve bu İskandinav tarzı şömine kesinlikle çok göz alıcı!
 Hemen hergün çaylarımızda kullandığımız kabuk tarçın mumlara ne kadar yakışmış..
Bunu eve döndüğümde uygulamayı düşünüyorum, kesin mis gibi de kokuyordur..
 Çam kozalaklar bir eve kış havası katmak için birebir..
Yazlık bir evi tekstillerle kışlık hale getirmek mümkün.
 Kışın rengi kesinlikle kırmızı!
Bu mumluğu da çok sevdim.
Umarım üşenmez ve uygularım:)
 Bu görüntüye bayıldımmm!
Sehpaların üzerini de kış havasına sokmak mümkün..
Azıcık renk olsaydı, burası benim salonum olabilirdi..
 Şöminenin çevresine en çok kitaplık yakışıyor..
Tekstil dışında, kışa dair aksesuarlarla da kış havasını yakalayabilirsiniz.
 Kış havasına bürünmüş bir başka yazlık ev..
 Kış dekorasyonunun başrol oyuncuları: yün yastık ve battaniyeler..
 Harika bir köşe!
Hepimize sıcacık bir gün, sonraki gün ve sonraki gün olsun!:)
Sevgiler

Yorumlar

  1. Hoşgeldin istanbula:)) gerçekten buralar buzzz gibi.haftasonu karını kızımla beraber iple çekiyoruz.resimlere bakınca ruhum açıldı.resimlere bakınca bir kez daha kış insanı olduğumu anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Seval:)
      Vallahi bildiğin donduk biz burada :))
      Ve evet, ben de kesinlikle bir yaz insanı olduğumu anladım..bana deniz, ağaçlar, mavi bir gökyüzü, serin içecekler, mavi/beyaz tabaklar,tiril tiril kıyafetler, beyaz, mavi masa örtüleri,vs..olmalı:))
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?