Kışın ilk günü

İşi bıraktığımdan bu yana tarihlerle çok işim olmuyor, randevularımı da gün olarak ayarlıyorum.
Dün meğerse kışın başlangıcı ve en uzun gün olan 21 Aralık'mış. (yani kışın başlangıcını biz Kuzey Yarımküre'de yaşayanlar için söylüyorum)

Şöyle de bir "doodle"paylaşmış Google..

Şu aralar örgü şişlerimi yeniden elime aldığımı düşündüğümde, pek kendimden birşeyler buldum bu doodle'da:))

Bizim için kışın ilk günü fazla "bahar" geçti.
Çok değil, birkaç gün öncesini düşündüğümde, burada soğuktan ölmek -yurdumun çok daha soğuk bölgelerinde yaşayanların bu cümleye burun kıvıracaklarını biliyorum ama gerçekten gündüz 3/4 derece burası için çok soğuk!- üzereydik, sonra bir sabah gözümüzü açtık, günlük güneşlik, bahardan kalma, nefis bir hava..
Eh hal böyle olunca, kahvaltı eder etmez kendimizi sokaklara attık tabii..
Gözünüz gönlünüz açılsın diye, sizler için de fotoğraf çekmeyi ihmal etmedim:)
 Ters açı fotoğrafların hepsinde sanki hava kapalı gibi bir görünüm var..
Ama güneş o kadar yoğundu ki, bugün sadece gömlek ve kazakla gezdim..
 Kayalıkların dibindeki 2 adamı gördünüz mü?
Karşı kayalığa doğru yüzüp, oradan atlayış yaptılar!!:/
 Suyun rengine bakar mısınız..
İnsan böyle zamanlarda yazı daha çok özlüyor!
Bugün Pazar..
Eğer bulunduğunuz yerde güneş varsa, atın kendinizi sokağa..
Çünkü yağmurlu ya da çok daha soğuk günlerde bu güneşi özleyeceğiz..
Hepimize mutlu bir Pazar olsun!
Sevgiler


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?