Yeni yıl halleri

İtiraf ediyorum: bu yeni yıl hazırlıkları konusunda çok tembelim:/
70'lik annem bile benden daha tez canlı bu konuda, evindeki boyu kadar büyük bitkiler dahil, pekçok şeyi ışıklandırır kendisi:) Yeğenlerimin doğduğu 90'lı yıllardan beri, yılbaşı zamanları hep bir telaş olurdu İzmir'deki evimizde..

Fakat benim üşengeç olmam, çevremdeki güzel süslemelerle ilgilenmediğim anlamına gelmiyor!:)

Bunlar da beğendiğim yeni yıl halleri..
 Aşağıdaki o beyaz stand ne biliyor musunuz?
Kutup ayıları! Evet belki Antalya'dayız, belki kar yok ama kutup ayılarımız var!:)
O kadar tatlılar ki..üstelik hareket te ediyorlar!:)
Fotoğraflarını çekmeyi çok istedim ama pek popülerler, sürekli önünde fotoğraf çektirmeye çalışan bir hayran kitlesi var:)
Fırsat bulduğum an sizlerle fotoğraflarını paylaşacağım!
 Bu ağaç geçen sene kurulmuştu ilk kez, çok beğeniyorum!
 Bizim spor salonu katı bile süslenmiş bu sene, geçen yıl böyle süslemeler yoktu yanlış hatırlamıyorsam..
 Unutmadan..
Bugün -gerçi Facebook sayfamızda sabah duyurmuştuk- 12.29'da yılın son dolunayı gerçekleşti, dileklerinizi dilediniz mi?
Kaçırdıysanız üzülmeyin, aynı saate niyet edip dileklerinizi sıralayabilirsiniz!:)
Benim dileğim mi?
İşte bu TV sehpası ve dresuar..
Aslında o sarı tabure bile olur, ben kullanırım onu bir yerlerde:)
Bu dresuar ve sehpa yaz sonundan beri Mudo mağazasında..hala satılmadı, sanırım beni bekliyor!:)

Sizin çevrenizde neler oluyor? Hummalı yeni yıl hazırlıkları var mı?
Sevgiler

Yorumlar

  1. Yeni yıl,yeni umutlar..
    Dün bir neşe,bir coşku içimde..
    Bugünse eser yok :(
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook sayfasında sana birkaç öneride bulundum;)
      Sevgiler benden

      Sil
  2. hah haaaa, başkalarının yaptığı süslere bakmak kolay tabiii.
    :)
    hadi silkelen evde heyecan yap yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün dişe dokunur birşeyler yapmış olmanın gururu içindeyim deep:))
      kısmetse seneye koca bir ağaç ta kuracağım:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?