Geçmişten gelen mutfaklar

Vintage mutfakları nasıl buluyorsunuz?

Hem bana göre, hem değil..
Yani vintage aksesuarları, tabakları, kutuları, çaydanlıkları, vs. pek severim ancak işi pamuk şekeri rengindeki mutfak dolaplarına ya da  duvar boyalarına kadar götürmek istemem…sanırım herşeyi birbirine karıştırmaktan hoşlandığım, hep aynı tarzdan devam etmeyi sevmediğim için..
 Bu kutular çok sevimli mesela..
 Tabaklar çok sevimli ama pembe raf kalabilir:)
 Bu mutfak bana 50-60'lı yıllardaki Amerikan filmlerini hatırlattı:)
 Hepimize keyifli bir haftasonu olsun..
Sevgiler

Yorumlar

  1. Vintage esyalari bende cok sevmeme ragmen mutfagimin pamuk helvasi gorunumunde olmasini istemem ;-) belki pastel pembe yada yesil buzdolabina hayir diyemem :) sevgiler, mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayfer selam,
      Ben de kırmızı bir buzdolabına hayır demezdim sanırım:) Bu eve taşınırken SMEG'lere göz atmıştım ancak hem ölçüsü bizim mutfağa uymamıştı, hem de sadece modeli için -diğer dolaplara göre sıfır fonksiyon- çok farklı bir fiyat ödemek anlamsız gelmişti:)

      Sil
    2. Siz de mutlu bir pazar olsun :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?