Mum

Benim için mum zamansız bir dekorasyon aracı..
Kimi zaman bana kışı da anımsatır ancak mum yeri ve sezonu olmayan birşey..
Yani mum mutfakta da olur, salonda da, banyoda da..heryerde…yaz da olur, kış ta olur, sonbahar, ilkbahar..farketmez.

Bizim evin neredeyse her yerinde mum var..
Bazen hepsini yakarım, eşim kimi zaman "tapınağa döndü burası" diye takılır:)

Son zamanlarda evdeki kimi mumlukları beğenmemeye başladım.
Yeni mumluklar alasım var ancak hepsini bir anda değiştirmek için acele etmiyorum, denk gelip çok sevmem lazım..
Mesela geçenlerde Hitit Güneşi'nin bulunduğu bu mumluğa denk geldim, resmen aşık oldum, şu aralar çok severek kullanıyorum.
 Banyodaki bu okaliptüslü mumu çok seviyorum, sadece banyonun değil, antrenin bile havasını değiştiriyor, koku her yere yayılıyor!
Banyodaki bu diğer mumluk çok sevdiğim bir dostumun hediyesi..
Bu kalpli tabağımı hatırladınız mı?
Evet, yılbaşı zamanı kozalaklarla doldurmuştum içini (burada), şimdi mutfakta mumluk haline geldi..kimi zaman da incir, kayısı, badem, ceviz gibi kuruyemişlere ev sahipliği yapıyor:) 
Bunlar da başka evlerden örnekler..
 Bu mumluğa sadece okaliptüslü ve naneli diye sempati duydum.
 Bahçe/balkon için idealler..
 Hımmm, bu şamdanlar çok hoşuma gidiyor, geçen sene orta sehpam için almayı da düşünmüştüm ancak oğlum için tehlikeli olur diye vazgeçtim..ancak hala listemde..
 Modern evlere güzel seçenek..altın rengi de çok şık..
 Bu mumlukların benzeri Paşabahçe'de vardı, beğenenlerin bilgisine..
 Çırpıcıdan mumluk...40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi:)
Sizin mumlarla aranız nasıl?

Yorumlar

  1. şarkıyı direk pas geçtim ilk sevgilimi hatırlatıyor :)))
    banyoda ki dekorasyon müthiş lavabonuzda ayrıca şahane :) bende istiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı çok güzel ama Enya mesele, tüm şarkıları bana iyi geliyor, dinlendiriyor..:)
      Teşekkür ederim, son zamanlarda çok güzel hediyeler geldi, lavabo çevresini yeniden düzenledim..amacım ebeveyn banyosuna da böyle dokunuşlar katmak ama oraya istediğim gibi bir mobilya bir türlü ayarlayamadım, bir türlü içime sinmiyor:/ dur bakalım, sonunda iyi bir çözüm çıkacak, biliyorum;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?