Oscar'ın ardından

Sinemayı çok seviyorum.
Aldığım eğitimle ilgisi var mı bilmiyorum ama en çok Fransız sinemasını beğeniyorum. Sanırım Hollywood'un "bir felaket olduğunda dünyayı kurtaran Amerikalılar" safsatasından sıkıldığım içindir:)

Neyse..
Bu ara sinema en revaçta olan konu..
Daha doğrusu Oscar ödülleri..
Siz de benimle aynı fikirde misiniz bilmiyorum ama artık Oscar ödül törenleri eskisine göre daha sönük geçiyor gibi..

Öğrencilik yıllarımda Oscar ve Grammy Ödül Töreni izlemek en büyük keyiflerimden biriydi..
O zamanları hatırlıyorum da, evet şaşaa vardı ancak moda bu kadar ön planda değildi.
Şimdi Oscar'ın hatta pekçok ödül töreninin en önemli konusu "ne giymiş?" 

Dedim ya, artık törenler eskisi kadar şaşaalı değil diye..
Kıyafetler de bu duruma uygun olmuş sanki..
Yani öyle "muhteşem" dediğim, büyülendiğim bir elbise neredeyse yok gibiydi..
En çok hoşuma giden detay ise, neredeyse yokmuş gibi duran sade makyaj stilleri..abartıyı sevmediğimden, çok hoşuma gitti.

En iyi kadın oyuncu adayları Amy Adams ve Sandra Bullock'un kıyafetleri çok sıradandı bence..
Bullock Alexandre Mcqueen elbisesi ile..
Ve Amy Adams'ın Gucci elbisesi..
En iyi yardımcı oyuncu heykelciğini kucaklayan Lupita Nyong'o bence gecenin en hoşlarından..
Bu kızcağıza ten renginden ötürü hep neon giydiriyorlardı..bu kez renk değişmiş, çok ta yakışmış bence..
Prada anlaşması olduğu için, tercih tabii ki Prada.
Sizi sıkmamak adına, tüm sanatçıları tek tek yorumlamayacağım, 2 tane sıradan elbise verdik zaten..
Bunlar da diğer beğendiklerim..

Cate Blanchett..bir insan hep mi zarif olur, hep mi şık olur..Blue Jasmine'de mutlaka izleyin kendisini, orada da aynı zerafet, aynı şıklık devam ediyor..
Armani Privée'den yana tercih yapmış..iyi ki de yapmış..nefis..
Kate Hudson'ın elbisesi tam geceye uygun..Versace.
Karnı burnunda Olivia Wilde pek çok formda yıldızı gölgede bıraktı bence..
Valentino.
Angelina Jolie'nin Elie Saab elbisesi de çok zarifti.
Bugün bana en yetenekli oyuncuyu sorsanız, hiç tereddüt etmeden "Meryl Streep" derim.
Bu özel gecede yaşına uygun, çok zarif bir elbise seçmiş.
Tercihi çizgisini en beğendiğim modaevlerinden Lanvin..
Ve geldik yazının sonuna..
Aslına bakarsanız, ben bu Dior elbiseyi pek beğenmedim..daha doğrusu elbisenin göğüs kısmı beni rahatsız etti..
Ama elbiseyi taşıyan kişiyi Hollywood'un en güzel kadını olarak gördüğümden, ona iltimas geçmek istedim:)
Ve huzurlarınızda güzeller güzeli Charlize Theron.
Hala izlemeye fırsat bulamadığım, meraktan çatladığım, "En İyi Özgün Senaryo"ödülünü kazanan  "Her" filminin müziği ile kaçayım buralardan..
Hepinize sevgiler:)

Yorumlar

  1. Ben hep Nicole Kidman'ı görmek için geceleri uyanık kalırdım, son zamanlarda ortalarda görünmüyor malesef. Bana da vaaayyy dedirten biri olmadı. Kate Hudson'ın elbisesini omzundaki ayrıntı ile beğendim. Lupita'nın takıları hoşuma gitmişti, elbisenin Helen esintisi ile uyumlu.

    Cate'in elbisesini tam sevemedim, o taşların bölge bölge sarkması bana piercing gibi geldi :D Benim birkaç zamandır en beğendiğim kadın Cate benim. Bu yüz orantılari meselesi filan da değil, mesela belki Charlize daha düzgün hatlıdır ancak hal, tavır, ses, mimikleriyle Cate beni fethediyor :)

    Angienin elbisesi normal ama ben yeni yapay göğüslerine çok takıldım. Yani madem yeni yaptırıyor, kusursuz olsaydı. Birbirinden çok uzak ve büyükçe olmuşlar gibi geldi bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nicole Kidman ile Gwyneth Paltrow benim de "acaba ne giymiş?" diye merak ettiklerimden..geçtiğimiz Cannes Film Festivali'nde Nicole Kidman'a hayran kalmıştım, elbisesi nefes kesiciydi..
      Cate Blanchett benim için tam bir zerafet abidesi ama Charlize Theron başka, çok güzel..yıllar önce o ayarda Sharon Stone vardı..
      Angelina Jolie'nin göğüslerine biz de takıldık:)) Belki elbise öyle göstermiştir diye düşündük, bilemedik açıkçası:)) elbiseye gelince, yakından bakıldığında elbise üzerinde epeyce işçilik, emek var, o yüzden güzel benim için..

      Sil

  2. Meryl'in bluzunun siyahı inan bende var. Ama ben Meryl'i olmadığımdan.))
    Charlize Theron'un elbisesinden nefret ettim.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine haksızlık etme, bence sana da çok yakışıyordur ;)
      Elbiseyi ben de sevmedim ama Charlize Theron çok güzel bir kadın, bence şu anda -Nicole Kidman'ı da bu kadar estetik öncesinde aynı klasmana koyardım-Hollywood'taki en güzel kadın...sırf onun hatırına koydum zaten:)) yoksa Dior bu sene ne Theron'da ne de Jennifer Lawrence'ta harikalar yaratamamış ne yazık ki..

      Sil
    2. Nicole Kidman mahvetti kendini estetik belasıyla, geçen Hamingway'in gazeteci sevgilisini oynadığı bir filmine denk geldim. Seyredemedim, sebep ifadesizliği. Ama o Oskar elbiselerini kim unutabilir, krmızı boyundan fiyonklu olan fln.
      Jennifer Lawrence olmamış sanki...

      Sil
    3. aynen öyle, estetik sonrası Nicole Kidman çekiciliğini yitirdi:/
      Jennifer Lawrence'ın elbisesine bayılmadığım için yayınlamadım zaten:) 2 tane sıradan yayınlamıştım, daha fazlasına gerek olmadığını düşündüm:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?