Önce/sonra

Ben bu "önce/sonra" hikayelerine bayılıyorum.
Çünkü sonuç ne olursa olsun, bir bakım, temizlik ve değişiklik geliyor, içim açılıyor.
Biz de bahar münasebetiyle temizlenme, arınma ve azıcık değişme, yenilenme dönemindeyiz.

Önceden bahsetmiştim; kanape kılıflarım yanlış yıkama sonucu biraz daraldılar.
Aslında çiçekli kılıfta daralma olmadı ama onun da 7 senede rengi epeyce soldu..
 
Bu kez kanapelerin ikisini de beyaz yapmaya karar verdim, çünkü yıllardır beyaza çok alıştım. Belki bir sonraki kanapelerim yağ yeşili ya da bej olabilir ama oğlum biraz daha büyüyene kadar beyaz en güzel renk, çünkü temizliği rahat, kılıfların yıkamaktan solma derdi de yok..

Tabii böyle değişiklikler olunca, yan sehpa sıkıntısı baş gösterdi. Geçenlerde bununla ilgili bir post yazmıştım (burada) hala göz atıyorum ama acelem yok. Sizlerin de fikirlerine açığım.
Eski Ektorp kanapeleri olanlar bir yetkiliye sormadan kılıf almasınlar, çünkü yeni modellerde az da olsa değişiklik olabiliyormuş.
Geçenlerde Smyrnetalya'nın Instagram hesabında yazmıştım: bu sehpayı aslında antrede ayakkabı giyerken kullanmak üzere boyamıştım.
Ancak o kadar sevimli oldu ki ayak basılmasına kıyamadım, şimdi gezici sehpa görevinde..kimin ihtiyacı olursa o önüne çekiyor :)
Ben satın aldığım sırada ikili kanapeler için keten/pamuklu karışımı kılıf yoktu, ben de mecburiyetten %100 pamuklu olandan aldım. 
Ancak keten/pamuklunun duruşu çok daha güzel, bilginiz olsun.
Şimdi ikili kanapeler için de keten/pamuklu satışa sunulmuş sanırım.
Bu kitaplık bizim eski evden..
Bugüne dek çalışma odasında kullanıyorduk, eski evimizde salonda da kullanmıştık.
 
Şimdi tekrar salonda yerini aldı. İlerleyen zamanlarda hangi odaya gider, bilmem:))
Fakat şimdi bir kitaplık değil, DVD'lik.
Üstüne de arada göz atmaktan hoşlandığım kitapları depolamaya başladım, kullanışlı oldu.
Hepimize mutlu ve keyifli bir haftasonu olsun!
Sevgiler

Yorumlar

  1. Güle güle kullan Ayşe. Sehpa da, kitaplık da, yastıklar da çok güzel. Kanepe kılıfları da çok yerinde bir seçim olmuş. Evinle böyle özenle, sabırla, tek tek uğraşman ne güzel. Gönlünce bir haftasonu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Betülcüm..
      Sehpam oldukça eski, yeni birşeyler bakıyorum, daha farklı bir tarzda..bakalım, umarım gönlüme göre birşeyler denk gelir.
      Evimle son zamanlarda pek uğraştığım söylenemez ya Betül..havalar o kadar güzel ki, sürekli sokaklardayım, eve giresim pek yok bu ara..
      Sana da harika bir haftasonu diliyorum.
      Sevgiler

      Sil
  2. Ektorp 3'lü beyazdan uzun süre bende kullandım. Çok keyifli ve şık. Ama beyaz olduğu için en fazla 2 ayda bir yıkamak gerekiyor. Aynı şartlarda yıkamış olsam da ilk yıkamada 1 tanesi 2-3 cm daraldı ve kullandığım süre boyunca takma esnasında ciddi sökülme problemi yaşadım. Sonra da, 3-4 yıl sonra yani, sinirlenip tamamen attım :))
    Ama konforuna diyecek tek kelime sözüm yok;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juliette selam,
      Kesinlikle inanılmaz konforlu bir kanape..sanırım en çok ta bu yüzden vazgeçemiyorum..zaten eş/dost ta değiştirmemizi istemiyor, rahat yayılıyorlarmış:))
      Mutlu bir haftasonu diliyorum.
      Sevgiler

      Sil
  3. izlemek çok keyifiydi,
    güzel şeyler olmuş,eline sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?