Yanıbaşımda

Mevsim değişikliklerinde adettendir, bizim evde mutlaka eşyaların yeri değişir..
Ama öyle tek odayla sınırlı değil; yatak odasındaki banyoya gelir, salondaki çalışma odasına gider, çalışma odasındaki salona gelir gibi:) Sanırım bu annemin evinden alışkanlık, bilhassa küçük ağabeyimin bu konudaki hayal gücü sınırsız, hemen her eşyayı evin her yerinde kullanabilir:)

Geçenlerde Instagram'da paylaşmıştım, Ikea çalışma masası ve kılıf siparişlerim Cumartesi günü elime ulaştı.
Masanın montajı bitti, kılıfları da dün koltuklarına geçirdik. Temizlik te neredeyse bitti gibi, yıllık rutin ilaçlama yapılacağı için mutfağı şimdilik bekletiyorum..
Ama onun dışında, baharın da etkisiyle bu aralar evde sürekli birşeyleri değiştirme modundayım.

Bu değişikliklerden salon da nasibini aldı.
Eşyalar yerlerini değiştirince yan sehpa sıkıntısı baş göstermeye başladı.
Ben de bu aralar yan sehpalara göz atmaya başladım.
Şimdilik bakma aşamasındayım, içime sinmeden birşeyler almak istemiyorum.
Bir Louis Vuitton olmasa bile, eski sandık ya da valizlerinizi yan sehpa olarak kullanabilirsiniz.
Bunlar da benim favorilerim
Bu da eşimin favorisi.
Aslında düşünüyorum da, bunu kendimiz bile yapabiliriz, ne dersiniz?
Sevgiler

Yorumlar

  1. Hİçbir zaman eşyaların yerini değiştirmeyen ben:)))Obsesif. Ama başkasının mekanında ok.
    Yan sehpa bana da çok gerekli, Paşabahçe'de vardı bir ara üstü seramik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim evde eşyaların yeri o kadar çok değişir ki Rehber, şaşarsın:)))) Bilhassa her bahar dönemi bir değişiklik yaparım, daha iyi hissediyorum kendimi:)
      Paşabahçe'dekileri gördüm ama yüksekliği uymadı bana...orta sehpa olduğundan acele etmiyorum şu ara, bakalım..

      Sil
  2. heheee annem de sıkıldıkça eviçi deko değiştiriyooo :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?