Ünlülerin yatak odalarına kadar girdik!:)

Başlıkta ciddi bir yan yok, sakın takılmayın..
Hani magazin programlarında klişe cümleler vardır "evinin kapılarını ilk kez bize açtı", "yatak odalarına kadar görüntüledik" vs..bu da o programlardan esinlenmiş bir başlık..

Görselleri incelerken birşeyi farkettim..insanlar genellikle -özellikle modacılar- genel anlamdaki zevklerini yatak odalarına da yansıtmışlar..yani mesela bana hiçbirşey söylemeden Cavalli ya da Versace'nin yatak odalarını gösterseler, odaların onlara ait olduğunu yüksek ihtimalle tahmin ederdim, çünkü kreasyonlarında kullandıkları çizgileri yatak odalarında da devam ettirmişler..

Aşağıdaki görsellerin yatak odalarını yeniden düzenleyeceklere fikir verebileceğini düşünüyorum..tabii ne kadar hoşunuza giderse gitsin, kendinizden birşeyler eklemeyi sakın unutmayın, yoksa orası sizin odanız olmaz..

Hadi tura başlayalım..

Sanat eseri gibi ayakkabılar üreten Brian Atwood'un yatak odası..tepedeki ışıklandırmayı hiç sevmedim:/
Grey's Anatomy oyuncusu Ellen Pompeo'nun odası da bu şekilde..bohem bir havası var..muhtemelen Yay ya da Akrep burcu, seyahati de çok seviyor..
Sex And City'nin Carrie'si SJP'ın yatak odası..nasıl da ferah..perdeler azıcık renkli olaydı, daha mı iyi olurdu sanki (yani benim zevkime göre:))
Roberto Cavalli tasarımlarında hep iddialı renkler, leoparlar, kahve tonları vardır..odasına bakar mısınız..
Versace tasarımlarını hemen herkes bilir..bu da Donatella Versace'nin yatak odası..
Dünyanın en zengin adamlarından Donald Trump'ın karısı Ivanka Trump'ın yatak odalarından biri..bu derece zengin bir kadın için fazla küçük -ya da bizim gördüğümüz kısım bu- bir oda, şaşırtıcı..
Ünlü modacı Monique L'huillier'nin yatak odası..tıpkı meşhur gelinlikleri gibi, abartısız, sade ve temiz bir görüntü..
Tasarımcı Jonathan Adler'in yatak odası beni benden aldı..nasıl bir zevksizlik:/o ayna kaplı yatak direkleri nedir, biri bana açıklasın..disko topu geldi aklıma..
Ralph Lauren'ın Montauk'taki evinin yatak odası..nasıl da sevimli..bu adamın tasarımlarına da yarattığı evlere de bayılıyorum..
Cindy Crawford'un Malibu'daki bu evini önceden yayınlamıştım..yatak odasına bayılmıştım, hala favorilerimden..
"Milyon Dolarlık Bebek" Hillary Swank'ın yatak odası..nerede olduğunu yazmamışlar ama kesinlikle şehir evi burası..muhtemelen de New York..modern ve şehirli bir havası var..

Sizin favoriniz hangi yatak odası oldu?
Yatak odasında en çok hangi renkler favoriniz, merak ediyorum..
Sevgiler

Yorumlar

  1. bütün yorumlarına katılıyorum ayşe'cim. hele o Jonathan Adler'in odasındaki yatak başındaki kazulet gibi duran şeylere hiçbir anlam veremedim. beni de benden aldı doğrusu:))

    YanıtlaSil
  2. Ben de katılıyorum yorumlarına; ) o aynalı olan ıyyyy dedirtti bana ;) ben en çok Ellen pompeo'nun bohem odasını sevdim. Ben yatak odasında her rengi denedim diyebilirim aslında. Ahşap rengi olan 2. El mobilyalarimizi bir kaç renge boyayarak her sene başka bir yatak odası yapmaya çalıştım :) 6 yıllık evliligimizde turuncu pembe beyaz yeşil her renk oldu Odamız ama en son en sevdiğim renk mavi de karar kıldık ;) şu açtığım blogda başarabilirsem paylaşacağım boyama seruvenimizi ;) her yazdığını büyük bir heyecanla okuyorum @smyrnetalya ;) ;) kalemine yüreğine ve saminiyetine sağlık ;) ;) ;);)💙💙💙💙💙💙💙💙

    YanıtlaSil
  3. favorim Ralph Lauren'ın yatak odası.. sanki bir kır evi havası ve doğallığı..
    güzel bir ilham kaynağı oldu, paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar yatak odamiza sıgmayan giysilerimiz icin bir elbise dolabi daha yaptirmayi dusunuyorum sonra vazgecip giyinme odasimi yaptirsam diyorum kafam karisik,bu palyasim iyi oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı dertten muzdaribim :( kafam çok karışık; ( kendimi kötü hissetmiyor da değilim acaba çok mu fazla kiyafetim var diye düşünüyorum ;) ;) ;)

      Sil
  5. Bu aralar yatak odamiza sıgmayan giysilerimiz icin bir elbise dolabi daha yaptirmayi dusunuyorum sonra vazgecip giyinme odasimi yaptirsam diyorum kafam karisik,bu palyasim iyi oldu

    YanıtlaSil
  6. Ben İvanka Trump ı Donald Trump in kızı biliyorum. İvankanin eşi genç bir adam. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ben İvanka Trump ı Donald Trump in kızı biliyorum. İvankanin eşi genç bir adam. Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?