Atölye Arkansiyel


Aslında herşey 2 sene önce başladı.
Mağaza mağaza dolaşıyorum, birşeyler arıyordum..eşime söylenmeye başladım "vallahi asfalyalarım attı gene (evet yine demiyorum çoğu zaman, "gene" gibi birşey saçmalıyorum:)), sonunda kendi işimi kendim göreceğim, aklımda ne varsa üretivereceğim" dedim. 

Evlilikte zamanla eşler birbirine benzermiş ya...gerçekten doğru..
Misal biz..ben zaten delidolu, yarım akıllı bir kadınım, adam da bana benzemeye başladı...valla bak..ben söylendikçe dedi ki "e yap hadi, ne duruyorsun?"..sanki mahallenin manavından karpuz ısmarlıyoruz..

Başladım çalışmaya, daha doğrusu fikir üretmeye..
Sonra kayınpederimin hastalığını öğrendik..ikimizi de çok etkiledi, kolay günler değildi..bıraktık herşeyi..

Sonra birgün Fransa'dan haber geldi: eşimin yıllardır çalıştığı acentanın -benim de Antalya'ya gelmeme sebep olan acenta:)- Türkiye ayağı olmayacakmış artık,kepenkleri indirdiler..
Eşim turizme devam etmek istemedi, bir zamanlar yoğunluktan sadece haftasonu keyfi olan marangozluğu deneyeceğini söyledi:)
Tabii bu arada hepimiz takılıyoruz "ooooo, üst düzey eğitim almış, beyaz yakalı marangoz" gibisinden:)) 
Ama öyle güzel şeyler yaptı ki, utandırdı bizi..
Geçenlerde bir puf tasarladım, benim tasarladığımdan daha güzel birşey çıkarmış ortaya, döşemeden çıksın, paylaşayım sizlerle:)

Bizim atölyenin ahşap işleri kendisinden sorulacak artık..fotoğrafta gördüğünüz ahşap yıldız aydınlatmalar kendisine ait..hatta masadaki ev formlu mumluklar da..ahşap ürünleri işte bu odada tasarlıyoruz, yan odada üretiyoruz:)
Bir süredir kendimize göre bir yer arıyorduk, buradan haber gelince hiç düşünmedik, hemen taşındık. Instagram üzerinden satış başladı ama biz bir yandan web sayfasını oluşturmaya çalışıyoruz, diğer yandan başka ürünlerimiz de olacak, onlar için hazırlanıyoruz. Ürünler genellikle kendi evimde görmeyi arzulayıp bulamadığım şeylerden oluşacak..ilk etapta isteğim bu..sonrasında sizlerin de isteklerine göre değişik şeyler üretebiliriz..

Aaaa bu arada söylemeyi unuttum, Arkansiyel Fransızca bir kelime (arc-en-ciel) ve "gökkuşağı" demek..bu ismi seçmemizin sebebi ise benim renkleri çok seviyor olmam:) 

Arkansiyel'in neler yaptığını görmek için Instagram'da @atolyearkansiyel hesabını takip edebilirsiniz..önümüzdeki günlerden itibaren daha aktif bir hesap olacak..

Son zamanlarda çalışırken sıkça dinlediğim şarkılardan biriyle kaçayım buralardan..
Sevgiler

Yorumlar

  1. Ayşe nasıl sevindim anlatamam aynı duygular fazlasıyla bende de mevcut üstelik bir de aynı şeyleri herkesin evinde görmekten baygınlık geldi.Otur kendin yap senin evine özel olsun diyorum.Ama işte zamanı var demek,şuan senin yaptığına sevinerek mutlu oluyorum.Hayırlı,uğurlu ve bol kazançlı olsun canım.İçi mi daha güzel dışı mı bilemedim ama ,nasıl güzel nasıl mutlu bir mekan.Senin zevkin zaten ortada çıkacak işlerin güzelliğini tahmin ediyorum.Bir gün yolum Antalya'ya düşerse inşallah uğrarım bu güzel yaratıcı mekana.Bir tesadüf daha nedir bu eşlerin ahşaba merakı bilmiyorum,adamlar bize diş geçiremedikçe hırsını ahşaptan mı alıyorlar acaba:) Şaka bir tarafa ikiniz için de harika bir döneme denk gelmiş ve güçleriniz birleşmiş harika olmuş.Ben de eşin gibi düşünüyorum,çalıştığım işe yeter dediğim anda belki bu istek daha iyi canlanır gözümde.Kısmet bakalım.Ve adı tabi tam senlik yine.Akşamdan beri düşünüyorum kesin eski bir kelime ya da deyim ,ya da fransızca bir kelime diye öğrendim rahatladım:)Adı gibi hayatınıza renk getirsin yeni işiniz Ayşe,çok çok güzel işler çıksın içinden.Ne mutlu size.Çok öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Bahar sağolasın..
      Bizim için doğru zaman şimdiymiş, sizin için de tez zamanda doğru zaman gelsin diyorum..
      Tüm iyi dileklerin için teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun..
      Öpüyorum

      Sil
  2. Bambaşka yerlere uçtum şuan. Nasıl sevindim, nasıl mutlu oldum anlatamam. :)
    Hayallerimin sevdiğim insanlarda vuku bulmuş hali, daha ne olsun! Şuan Antalya'da olmak istedim.
    Her şey gönlünüzdeki gibi olur umarım. Kocaman sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin çok çok teşekkür ederim, tez zamanda bekliyorum seni buralara..
      daha güzelleri senin olsun arkadaşım.
      Sevgiler

      Sil
  3. adiniza cok mutlu oldum. hayalimi gerceklestirmissiniz, ne mutlu size. macerali atolye gunlerinizde basarilar dilerim. antalya'ya gelince de ugrayacagim guzel mekaniniza:)) sevgiler kucak dolusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nagehancım çok teşekkür ederim, en kısa zamanda daha güzelleri seni bulsun..
      Sevgiler benden

      Sil
  4. Tebrik ediyorum işte azmin gücü sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ayse hanim cok mutlu oldum adiniza size tarziniza hayranim uzun zamandir takip ediyorum atolyenizden uretilenleri sabirsizlikla bekliyorum bol kazanclar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu ettiniz..
      Sevgiler

      Sil
  6. Ayşecim nasıl mutlu oldum anlatamam hayırlı uğurlu bol kazançlı olsun şahane şeyler çıkacağı kesin senin zevkinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülseren çok çok teşekkür ederim..
      Bakalım, yapmaya çalışacağız birşeyler..

      Sil
  7. Ayşecim, ne güzel bir haber bu! Bol tasarımlı günler, emeğinizin de karşılığınızı alacağınız bol kazançlı satışlar diliyorum. 2016 Arkansiyel'in yılı olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patrizia çok çok teşekkür ederim..Sevgiler

      Sil
  8. Ayşecim, Harika görünüyor Antalyaya geldiğimde uğrayacağım çok güzel bir yer olduğunu bilmek gerçekten rahatlatıcı önce senin adına sonra eşin adına çok sevdim yolunuz açık olsun arkadaşım. Seni tanımadan çokkkk sevdim ben hep mutlu ol başarılarının devamı olsun. sevgiler bol öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Fatma, ben de seni tanımadan seviyorum! Çok çok teşekkür ederim, en kısa zamanda buluşalım artık buralara geldiğinde..

      Sil
  9. Canım. .Nasıl sevindim adına bilemezsin üstelik akşam yazını esime de okutacagım. .Uzun zamandır yapmak istediğim minik pastane için acayip bir gaz verdin suan:)Eşine de maşallah diyorum.Hobisi ni kazanca dönüştürme işini herkes yapamaz..Tebrik ediyorum tekrar tekrar..

    YanıtlaSil
  10. Canım. .Nasıl sevindim adına bilemezsin üstelik akşam yazını esime de okutacagım. .Uzun zamandır yapmak istediğim minik pastane için acayip bir gaz verdin suan:)Eşine de maşallah diyorum.Hobisi ni kazanca dönüştürme işini herkes yapamaz..Tebrik ediyorum tekrar tekrar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İjlal kalk ve yap o pastaneyi…cevher var sende, hepimiz görüyoruz o pastaları..vakit hızla geçiyor..

      Sil
  11. 2015 bir çoğumuz için kolay değildi. Bitti bitecek ama hala içimizde derin izler bırakmaya devam ediyor. Olumsuz şeyleri bir tarafa bırakacak olursak son zamanlarda aldığım en güzel haberlerden bir tanesi de sizin atöyle oldu Ayşe'cim (Diğer haberleri biliyorsun)
    Çıktığınız bu yeni yolda Allah utandırmasın sizi! Başarılar dilerim arkadaşım..

    YanıtlaSil
  12. Ayşecim, çok mutlu oldum ikinizin adına! Cesur kararlar, hele de güven duyulan kişilerle atıldıysa adımlar, kazançlara ve mutluluklara açılır her daim. Arkansiyel için de öyle olacağına dair hiç şüphem yok. Size kolaylıklar diliyorum ve bahtı bol olsun diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Monica eşimle konuştuğumuz şeyleri sözlü dile getirmişsin, çok teşekkür ederiz..
      İyi dileklerin için ayrıc teşekkürler, sevgiler..

      Sil
  13. Hayırlı olsun Ayşeciğim. Blogda yazı olduğunu söylemesen haberim olmayacaktı gerçekten deli gibi koşuşturup duruyorum bu ara.
    Çok güzel bir fikir güzel ne kelime harika! Bu işi senden daha iyi yapabilecek kimse gelmiyor aklıma. Yüreğinin sesini dinle, çok başarılı olacasınız çoook !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nilgün çok çok teşekkür ederim..Seni seviyoruz (evet eşim de mutfağını çok beğeniyor!)

      Sil
  14. ayşe,yüzyüze gelmeden sevilebilecek insan çok mudur bilemem ama,bu güzel habere sevinip sevinip gülümsedim:)
    eş şu dakka uyumasa hemen okutacaktım ona da.tebrik ediyorum,şahane bi başlangıç olsun ve katlanarak kazancı artsın gökkuşağınızın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva duygularımız karşılıklı:)
      Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için..
      Çok öpüyorum

      Sil
  15. selam :) şu atölyeyi pek bi merak ettim. yakından görme şansım yüzde kaç olur acaba? bu arada atölyeniz hayırlı olsun.biraz geç kaldım ama geç yakaladıklarımı kolay bırakmam :)

    YanıtlaSil
  16. selam :) şu atölyeyi pek bi merak ettim. yakından görme şansım yüzde kaç olur acaba? bu arada atölyeniz hayırlı olsun.biraz geç kaldım ama geç yakaladıklarımı kolay bırakmam :)

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?