Bizim evde yılbaşı kafası

Aslında bu sene niyetim birkaç günde bir bloga yazı yazıp bizim evde yapılan yeni yıl hazırlıklarını anlatmaktı ama başka işlerin -bu işlerden de bahsedeceğim en kısa zamanda- koşuşturması evle ilgilenmeme engel oldu bu sene..ama kesinlikle şikayetçi değilim, çok verimli ve üretken bir Aralık ayı geçirdim..

Tabii Instagram hesabı olanlar daha şanslıydı, çünkü orada fırsat buldukça bizim evin yeni yıl görüntülerinden kareler paylaşmaya çalıştım..
Yani bu kareler en çok Instagram hesabı olmayanlara..

Bu sene artık bir şöminemiz olmadığı için, ağacımızı salonun bu köşesine kurduk..
Efe'nin treni hediye paketlerini ağaç altına koymamıza engel oldu ama bugün yarın paketleri yerleştirmeye başlarız herhalde, çünkü Efe tren raylarının çokça bölümünü kırdı:))
Banyoda "yılbaşı kafası" ısrarımı bu sene de sürdürdüm:)
 Mutfak ve balkona gelince..
Rahmetli ananemin deyimiyle tam bir "Deli İbrahim'in sarayı" konumundaydı:))
Ancak orta raftaki ışıklar ısrarla yere düşünce ben de söktüm, geriye sadece sol köşedeki mini ledli ağacımız kaldı:)
 Yatak odasına birkaç yastık ve birkaç karanfil dışında bir dokunuş eklemedim, bu bile fazla..aslında biraz renk geldi, fena da olmadı yani:)
 Sehpanın ortasındaki örtü ebat olarak uymadı biliyorum..
Bu örtü çok ama çok sevdiğim bir aile dostumuzun hediyesi, kendi elleriyle örmüş..yıllardır yılın bu zamanları yan sehpa üzerinde kullanıyordum ama artık bir yan sehpam yok, bu sebeple sehpa üzerine sermeyi tercih ettim..uysun, uymasın önemli değil..benim için manevi değeri daha önemli..
 Bu sene birkaç yeni süs te katıldı ağacımıza..
Balkonu da boş bırakmadım tabii..
Camdaki ışık zincirini yılbaşı sonrası çıkarırım ancak çiçekliğin arkasındaki ışıkları kaldırmayı hiç düşünmüyorum, muhtemelen kış aylarına uygun başka bir düzenleme yaparım..
Yılın tam da bu zamanlarında keyifle dinlenecek harika bir eserle kaçıyorum buralardan..
Sevgiler 

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş :)Mevsimlere, önemli günlere özel yapılan dekorasyonu çok seviyorum. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..seneye niyetim biraz daha sadeleşmek, bakalım başarabilecek miyim :))) malum, ben renkleri çok seviyorum :)

      Sil
  2. Her bir karen nasıl sıcak nasıl huzurlu bir bilsen.O mutfaktaki şıkır şıkırlık bile ayrı bir hava kattı oraya.Her yer güzel ama favorim tabi ki balkon.Bence de dursun o köşedeki ışıklar çok hoş çok.Ve son olarak şimdiden sana ve ailene sağlıklı,mutlu huzur dolu bir yıl diliyorum.Eksilmeden sahip olduklarımıza dokunmadan gelsin yeni yıl tüm güzelliğiyle.Dediğim gibi telefonum kırık bir kaç gün telefonsuz kalabilirim aslında hiç sorun değil sadece güzel bir döneme gelmesi ve arkadaşlarıma güzel dileklerimi iletemediğim için üzülüyorum.O yüzden erkenden yazdım.Her şey gönlünden geçtiği gibi olsun.Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim!
      Ya ben renksiz ve "şıkırtısız"yapamıyorum:))) Seneye niyetim sadeleşmek ama bakalım başarabilecek miyim:))
      İnşallah telefon sorunu tez zamanda hallolur..Dilerim birgün benim balkonda karşılıklı çaylarımızı, kahvelerimizi içmek nasip olur..
      gönlünce geçireceğin bir yıl olsun..
      Çok öpüyorum

      Sil
  3. 2015 den hiç memnun kalmamış biri olarak 2016' nın hepimize mutluluk , sağlık, huzur getirmesini diliyorum. İyi yıllar Ayşeciğim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de Nilgüncüm! Temennine katılıyorum! Öperim çok

      Sil
  4. http://www.dizimest.com/ yerli yabancı dizi izleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?